بهترین کدهای تخفیف در تخفیفان کدامند؟

چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خرید کردن از فروشگاه‌های آنلاین، به‌خصوص با استفاده از کد تخفیف بسیار لذت‌بخش است. کد تخفیف به شما امکان می‌دهد تا در خرید خود صرفه‌جویی کنید.
تبلیغات

کدهای تخفیف را چطور پیدا می‌کنید؟ تخفیفان به شما کمک می‌کند تا بهترین کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌ها را پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید، هدف اصلی شرکت بزرگ تخفیفان ارائه خدمات با قیمت‌هایی پایین‌تر از مبلغ اصلی برای رفاه بیشتر مشتریان است.

این کدهای تخفیف به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که مشتری بیشترین مقدار سود را داشته باشد.

تخفیفان هر روز کد تخفیف دیجی کالا و فیلیمو را در سایت خود منتشر می‌کند که در آن کاربر مانند سایر خدمات، محصول را با هزینه کمتری دریافت می‌کند. برای مثال فیلیمو قیمتی را برای اشتراک های خود در نظر می‌گیرد که اگر این خرید از طریق تخفیفان انجام شود، با درصد تخفیفی همراه خواهد بود.

در این کدهای تخفیف، به مناسبت‌های مختلف آفرهایی نیز قرار داده می‌شود که میزان سوددهی را چند برابر خواهد کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مزیت خرید کد تخفیف از تخفیفان و چگونگی دریافت آن آشنا کنیم.

استفاده از کدهای تخفیف چه مزیتی دارد؟

کدهای تخفیف معمولا در بازه‌های مشخص و از مراکز معتبر ارائه می‌شوند. برخی کسب‌وکارها قابلیت تخفیف گذاشتن روی محصولات خود را دارند اما خدمات باید با کد تخفیف ارائه شوند. فیلیمو که سایت و اپلیکیشینی جهت دیدن فیلم های جدید و برتر است، برای تخفیف روی خدمات خود کدهایی را ارائه می‌دهد که از طریق سایت تخفیفان ارائه می‌شوند.

اشتراک فیلیمو را می‌توان برای بازه‌های زمانی مختلف با نرخ‌هایی کمتر از آنچه در فیلیمو مشاهده می‌شود، از طریق سایت تخفیفان دریافت کرد. سایر سایت‌های معتبر مانند دیجی کالا نیز طی قراردادی که با سایت تخفیفان داشته‌اند، خدمات خود را با هزینه‌ای کمتر در این سایت انتشار داده‌اند.

کد تخفیف تخفیفان را چگونه باید دریافت کرد؟

کدهایی که در تخفیفان قرار می‌گیرند، مرتبط با سایت‌های دیگر هستند که روی محصولات و خدمات خود به واسطه قرارداد با تخفیفان، قیمتی پایین‌تر را قرار داده‌اند.

پس از ثبت‌نام در سایت تخفیفان که تنها با یک ایمیل و تعیین رمز ایجاد می‌شود، می‌توان به قسمت کد تخفیف مراجعه کرد و کد تخفیف اشتراک فیلیمو، کد تخفیف خرید دیجی کالا یا سایر کدهای تخفیف مورد نظر را براساس نام برند جست‌وجو کرد.

لازم به ذکر است که تخفیفان تنها با شرکت‌های ذکرشده طرف قرارداد نیست بلکه شرکت‌های بزرگ دیگری همچون چنگال، اسنپ مارکت، بیمه بازار، الو پیک، ماکسیم، ایرانسل و... نیز در این فهرست دیده می‌شوند.

در این بخش برای رسیدن آسان به کد تخفیف مورد نظر دسته‌بندی‌هایی مانند پرفروش ها نیز قرار دارد که مسیر رسیدن به هدف را آسان می‌کند.

پس از کلیک بر شرکت مورد نظر اطلاعات کد تخفیف و مبلغ پرداختی نمایش داده می‌شود که بعد از کلیک روی «دریافت کد تخفیف» و پرداخت مبلغ، کدی ارائه می‌شود. این کد را باید در سایت شرکت هدف مانند فیلیمو کپی کرد تا مبلغ تخفیف از قیمت نهایی کسر شود.

تخفیفان همیشه برای مشتریان تخفیف هایی بی‌نظیر در نظر می‌گیرد تا خریدی پرسود و با تخفیف بالا داشته باشند. این شرکت خدمات خود را تا جایی گسترده است که می‌توان از سایر سایت‌ها نیز تخفیف گرفت. فیلیمو، دیجی کالا و... از جمله شرکت‌هایی هستند که برای ارائه خدمات خود حق عضویت هایی با بازه‌های متفاوت ارائه کرده‌اند.

تخفیفان با ایجاد قراردادی با این شرکت‌ها خدمات آن‌ها را در قالب «کد تخفیف» با قیمتی پایین‌تر به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات