تعمیر سیستم‌های صوتی و تجهیزات استودیو با گارانتی

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با آروند فراز مهرگان خدمات تعمیر سیستم‌های صوتی و تجهیزات استودیویی را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.
تبلیغات

اگر شما هم جز افرادی هستید که به نحوی با دستگاه‌های پیشرفته و پیچیده‌ی موسیقی، صدابرداری و تنظیم یا میکس صدا سروکار دارید، بی‌شک درکنار لذت کار با این تجهیزات، دغدغه و نگرانی آسیب یا خرابی این دستگاه‌ها بارها ذهن شما را به خود مشغول کرده است؛ چراکه تجهیزات حوزه‌ی موسیقی و صدا نظیر میکسر و پاورمیکسر، اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، آمپلی‌فایر، میکروفون، رکوردر و... دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند که با وجود ارائه‌ی امکانات و قابلیت‌های مختلف، بسیار آسیب‌پذیر هستند و حساسیت‌های خاص خود را دارند.

گرچه برخی کاربران همواره سعی می‌کنند این ایرادها و نواقص را به گردن تولیدکننده‌ی اصلی دستگاه بیندازند، درواقع یکی از مهم‌ترین دلایل آسیب‌ تجهیزات استودیو، ناآشنایی یا دانش فنی و تخصصی ناکافی کاربران حین کار با اسپیکر و میکسر و سایر تجهیزات این حوزه است.

دلایل آسیب‌دیدن دستگاه‌های صوتی و تجهیزات استودیو

طبق آمار، سوختگی دستگاه، ریختن مایعات، نوسانات برق یا اتصالات و نصب نادرست از رایج‌ترین ایرادهای دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای هستند که کاربران به‌دلیل رعایت‌نکردن برخی نکات ایمنی، موجب آسیب این دستگاه‌ها خواهند شد. البته، گاهی نیز کارکشیدن بیش‌ازحد از این تجهیزات و گردوغبار و شرایط محیطی نامساعد باعث می‌شود دستگاه‌ها به سرویس نیاز پیدا کنند. درنتیجه، پیش از هر اقدامی برای کار با تجهیزاتی مانند اسپیکر، میکسر، رکوردر یا میکروفون و... بهتر است افراد دنبال کسب اطلاعات اولیه برای آشنایی با توانمندی‌ و حتی نیازمندی‌های این دستگاه‌ها باشند تا احتمال آسیب را به حداقل برسانند.

تعمیرات تخصصی آروند فراز مهرگان

بنابراین، در هریک از این موارد، کاربران باید به‌جای درگیری بیشتر با دستگاه که به تشدید خرابی منجر می‌شود، آن را به مراکز تخصصی تعمیر تجهیزات استودیو یا سیستم‌های صوتی ببرند. بااین‌حال باتوجه‌به اینکه نمایندگی رسمی فروش و گارانتی و خدمات پس‌ازفروش این محصولات و تجهیزات در ایران وجود ندارد، پیداکردن مرکزی مطمئن برای تعمیر اسپیکر یا تعمیر میکسر یا سایر تجهیزات استودیو کار چندان آسانی نیست.

گارانتی تعمیر ۴۵ روزه آروند فراز مهرگان

یکی از بهترین معیارها برای اعتماد به مراکز تعمیرات، مطمئن‌بودن از خدمات منظم و سریع و ارائه‌ی گارانتی تعمیر است؛ چراکه این دستگاه‌ها، به‌ویژه میکسر و پاورمیکسر، به‌نوعی قلب تپنده‌ی استودیو و مهم‌ترین ابزار تنظیم صدا هستند که کاربران نمی‌توانند مدت زیادی را بدون آن‌ها سپری کنند.

مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه‌های صوتی و تجهیزات استودیویی آروند فراز مهرگان برخلاف بسیاری از مراکز فعال در این حوزه که برای اعلام هزینه مدت زیادی دستگاه را نزد خود نگه می‌دارند، برای وقت افراد ارزش فراوانی قائل است و حساسیت کار آن‌ها را درک می‌کند. به همین دلیل، این مجموعه در ۲۴ تا ۴۸ ساعت دستگاه مدنظر را بررسی و هزینه‌ی تعمیر آن را اعلام می‌کند. سپس با تأیید مشتری، مراحل تعمیر دستگاه شروع خواهد شد.

همچنین، اغلب مراکز تعمیر تجهیزات صوتی و استودیویی فرصت آزمایش و استفاده از دستگاه را برای دو هفته تا یک ماه در نظر می‌گیرند. باتوجه‌به اینکه بسیاری از کاربران این مدت را کافی نمی‌دانند، آروند فراز مهرگان با ارائه‌ی گارانتی تعمیر ۴۵ روزه، باعث اطمینان‌خاطر بیشتر کاربران شده است. بنابراین، اگر ایراد و اشکال برطرف‌شده به‌وسیله‌ی این مرکز قبل از ۴۵ روز آزمایش و استفاده‌ دوباره ایجاد شود، تیم آروند بدون دریافت هیچ هزینه‌ای‌ دستگاه را تعمیر خواهد کرد.

افزون‌براین، مرکز خدمات پس‌از‌فروش و تعمیرات آروند فراز مهرگانتوانایی و تخصص تعمیر باند اکتیو و پسیو، اسپیکرهای بلوتوثی JBL یا سیستم‌های صوتی خانگی و تعمیر همه‌ی برندهای زیرمجموعه Harman را دارد. این مجموعه با ۱۰ سال سابقه‌ی درخشان در تعمیرات حوزه‌ی موسیقی و صدا، همواره با اعتماد مشتریان خود مواجه بوده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا طرح سؤال درباره‌ی خدمات و تعمیرات این مجموعه، به سایت Arvandfm.com مراجعه کنید یا با شماره‌ تلفن‌های ۶۶۳۸۱۶۸۸-۰۲۱ و ۶۶۳۸۱۶۸۹-۰۲۱ و ۶۶۳۸۱۶۹۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات