گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6A اندروید 9 پای را دریافت می‌کنند

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با تجدیدنظر در تصمیم قبلی خود، درحال‌تدارک نسخه‌ی بتای اندروید ۹ پای برای گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6A است.
تبلیغات

اواسط آوریل (فروردین) شیائومی به‌روزرسانی اندروید 9 پای را برای گوشی‌های هوشمند ردمی 6 و ردمی 6A لغو کرد. برای آن دسته از افرادی که با این دو گوشی آشنا نیستند، باید بگوییم چندی پیش ردمی 6 و ردمی 6A با نمایشگر ۱۸:۹ و پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری و اندروید اوریو معرفی شدند

ابتدا اعلام شد شیائومی اندروید ۹ پای را دردسترس کاربران دو دستگاه قرار خواهد داد؛ اما درنهایت، چینی‌ها برنامه‌شان برای به‌روزرسانی دو گوشی یادشده را کنار گذاشتند. آخرین اخبار حاکی از آن است که شیائومی در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید ۹ پای را دردسترس کاربران گوشی‌های هوشمند ردمی 6A قرار خواهد داد.

شیائومی ردمی 6

همچنین، این غول فناوری چینی قصد دارد نسخه‌ی بتای اندروید Q را دردسترس کاربران پوکوفون F1 قرار دهد. پوکوفون F1 مرداد سال گذشته با تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد. علاقه‌مندان می‌توانند درخواست دریافت نسخه‌ی بتای اندروید را تا ۷ژوئیه (۱۶تیر) ثبت کنند و تا تاریخ ۱۰ژوئیه (۱۹تیر) پیام تأیید درخواست خود را دریافت خواهند کرد. کاربران گوشی‌های شیائومی می 6 نیز که آوریل (‌فروردین‌) نخستین نسخه‌ی بتای اندروید را دریافت کرده بودند، می‌توانند اندروید پای را دریافت کنند.

انتظار نمی‌رود کاربران گوشی‌های ردمی به این زودی نسخه‌ی اندروید پای را دریافت کنند. در نظر داشته باشید ردمی 6A با قیمتی ارزان‌تر از ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شد که باتوجه‌به مشخصاتش، گوشی هوشمند بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات