امکان کارت به کارت بانکی در آی گپ از مبدا ۸ بانک ممکن شد

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
کاربران آی‌گپ از صبح روز یکشنبه دوم تیرماه امکان کارت به کارت از مبدا ۸ بانک را به تمامی بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب در اختیار دارند.
تبلیغات

کاربران آی‌گپ می‌توانند از مبدا بانک‌های پارسیان، آینده، توسعه تعاون، صنعت و معدن، پست بانک، اقتصادنوین، انصار و ایران زمین وجه مورد نظر خود را به‌صورت کارت به کارت و به مقصد کارت تمام بانک‌های کشور منتقل کنند. در ادامه روند توسعه پیام‌رسان آی‌گپ سرویس خدمات مالی این پیام‌رسان صبح یکشنبه دوم تیرماه به‌روزرسانی شد.

در آخرین به‌روزرسانی منتشرشده برای آی‌گپ، تعداد بانک های مبدا در سرویس انتقال وجه کارت به کارت افزایش یافت و به این ترتیب کاربران آی‌گپ می‌توانند از بانک‌های پارسیان، آینده، توسعه تعاون، صنعت و معدن، پست بانک، اقتصادنوین، انصار و ایران زمین وجه مورد نظر خود را به تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب منتقل کنند. بر همین اساس کاربران در زمینه انتخاب کارت مقصد هیچ محدودیتی ندارند و به کارت‌های تمام بانک‌های فعال در کشور می‌توانند وجه منتقل کنند.

با توسعه «خدمات مالی»، کاربران آی‌گپ می‌توانند بدون نیاز به نصب برنامه‌های متعدد در تلفن همراه خود از خدمات پیام‌رسان از جمله «کیف پول»، «انتقال وجه در محیط چت»، «استعلام و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی»، «پرداخت قبض تلفن ثابت و همراه»، «خرید بسته‌های اینترنتی» و «پرداخت قبوض آب، برق و گاز» استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیازهای روزانه خود در این حوزه را فضایی راحت و سریع برطرف کنند.

گفتنی است با تلاش‌های صورت‌گرفته به‌زودی امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا سایر بانک های کشور در پیام‌رسان آی‌گپ فراهم خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات