معتبرترین برندهای پاوربانک در آی تی پاژ

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با افزایش نفوذ اینترنت در زندگی روزمره، هرروز امکانات بیشتری روی این بستر ارائه می‌شود. یکی از این امکانات فروشگاه‌های اینترنتی هستند که علاوه‌بر دسترسی بسیار آسان و ۲۴ ساعته، امکان مقایسه کالاها و قیمت‌ها را در اختیار ما می‌گذارند.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی آی‌ تی پاژ یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که روی لوازم‌جانبی گوشی موبایل و تجهیزات ذخیره‌سازی تمرکز کرده است. راهبرد آی‌ تی پاژ ارائه‌ی محصولات باکیفیت و با ضمانت معتبر و ارزان‌ترین قیمت برای مصرف‌کنندگان است.

از مهم‌ترین محصولات ارائه‌شده در آی‌تی پاژ می‌توان به انواع هارد اکسترنال از برندهای معتبری همچون اپیسر و سیلیکون‌پاور و انواع پاوربانک انرجایزر، یکی از تولیدکنندگان شناخته‌شده‌ی پاوربانک در جهان، اشاره کرد.

چگونه به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟

هر وب‌سایت فروشگاهی علاوه‌بر شماره‌تلفن ثابت، باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. این نماد را می‌توانید در صفحه اول وب‌سایت مشاهده کنید. با کلیک روی این نماد، می‌توانید اطلاعات مربوط‌به صاحبان وب‌سایت همچون نام صاحب‌امتیاز و شماره‌تماس و آدرس محل فروشگاه را بررسی کنید تا اگر به مشکل برخوردید، به‌طورقانونی بتوانید حقوق خود را پیگیری کنید.

فروشگاه آی‌تی پاژ علاوه‌بر دو مورد گفته‌شده، از نماد ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال برخوردار است تا خیال خریداران محترم را از هر نظر راحت کند. همچنین، بیش از ۹۰ درصد محصولات ارائه‌شده در آی‌تی پاژ  گارانتی معتبر داده‌پرداز رایانه متین دارند که در سراسر ایران شعبه دارد و آماده‌ی پاسخ‌گویی به خریداران است.

آی تی پاژ

بخش مقالات

در وب‌سایت آی‌تی پاژ، بخشی به‌عنوان مقالات وجود دارد که در آن، به‌صورت مداوم مطالب آموزشی و اطلاعات موردنیاز خریداران همچون «راهنمای خرید پاوربانک» یا «توصیه‌هایی برای افزایش طول عمر باتری گوشی» را دراختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

همکاری در فروش و فروش عمده

اگر از فروشندگان صنف لوازم‌جانبی موبایل یا قطعات و لوازم کامپیوتر هستید، فروشگاه اینترنتی آی‌تی پاژ این امکان را برایتان فراهم آورده تا بتوانید با عضویت در وب‌سایت به‌عنوان همکار، محصولات را با قیمت‌های همکاری و عمده‌فروشی مشاهده کنید. البته، این امر به تماس با فروشگاه و ارائه‌ی اسناد صنفی شما نیاز  دارد. در این حالت، می‌توانید از هر جای ایران به‌راحتی کالای خود را با قیمت همکاری و تجاری سفارش دهید و در محل فروشگاهتان تحویل بگیرید.

آی تی پاژ

مسابقه، جایزه و فروش‌های فوق‌العاده

اگر می‌خواهید در مسابقه‌های آی‌تی پاژ شرکت کنید و جایزه‌های فوق‌العاده آن را برنده شوید، کافی است صفحه‌ی اینستاگرام آی‌تی پاژ را دنبال کنید تا هیچ فرصتی را از دست ندهید. در هر دوره‌ی برگزاری و در مهلت مقرر و طبق قوانین اعلام‌شده، می‌توانید در مسابقه شرکت کنید. در پایان دوره، قرعه‌کشی به‌صورت زنده (Live) در صفحه‌ی آی‌تی پاژ و با استفاده از نرم‌افزاری معتبر، قرعه‌کشی انجام‌ و اسامی برندگان اعلام می‌شود. درضمن با دنبال‌کردن صفحه‌ی اینستاگرام آی‌تی پاژ، می‌توانید درکنار اطلاع از فروش‌های ویژه و تخفیف‌دار، از مشاهده مطالب آموزشی و سرگرمی مختلف لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی آی‌تی پاژ امیدوار است بتواند با ارائه‌ی محصولات اصل و باکیفیت به‌همراه تضمین معتبر با بهترین قیمت در بازار، تجربه‌ی بهتری از خرید اینترنتی را برایتان فراهم آورد. تلاش ما بر این است نگاه منفی خریداران را به خرید اینترنتی تغییر دهد؛ نگاهی که ناشی از عملکرد نادرست برخی از فروشگاه‌های اینترنتی نامعتبر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات