تور مشهد به استانبول؛ پرشین هتل

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر عاشق شهرهایی با معماری کهن هستید، رزرو تور مشهد استانبول از پرشین هتل را امتحان کنید.
تبلیغات

رزرو تور مشهد لحظه آخری هوایی یا با قطار از پرطرفدارترین تورهای ایران است و دلیل این استقبال نیز وجود امکانات، تفریحات، معماری خاص مذهبی، بازارها و آسانی رزرو هتل در مشهد آنلاین یا حضوری است، اما این شهر محدودیت­‌هایی دارد که در تور استانبول این محدودیت­‌ها حاکم نیست و باعث شده این شهر بسیار محبوب باشد.

تور مشهد استانبول هوایی

هرچند که بلیط مشهد استانبول تنها در روزهای خاصی قابل استفاده است و نمی‌توان توقع داشت هر روز در این مسیر تردد وجود داشته باشد یا قادر به رزرو تور استانبول لحظه آخری بود. اما به هرحال حتی بلیط هواپیما مشهد استانبول چارتری، گران‌تر از همین پرواز از مبداء تهران است.

پرواز مشهد به استانبول، ترکیش است و ازاین‌رو قیمت بالاتری دارد. 

بلیط قطار مشهد استانبول

اگر تمایلی برای سفر با خرید بلیط هواپیما مشهد استانبول ندارید، می‌توانید از بلیط قطار مشهد استانبول استفاده کنید. که البته تفاوت قیمت زیادی ندارد تنها سفری امن‌تر اما با مدت زمان بیشتری را پیش رو خواهید داشت و البته طبیعت بین راه قابل مشاهده است.

این سفر ساعت­‌ها زمان می‌­برد و باید صبر خود را افزایش دهید، البته تور استانبول در قطار خیلی سخت نیست و با سرگرمی‌­های زیادی و حتی خواب مناسب زمان به خوبی سپری می­‌شود. خوب است بدانید اگر از تهران سوار بر این قطار شوید ۷۰ ساعت زمان پیش رو دارید.

تور اتوبوس مشهد استانبول

راه دیگر سفر به استانبول از شهر تبریز است و در حال حاضر بلیط اتوبوس برای استانبول از مبداء مشهد وجود ندارد، مگراینکه تورهایی به‌صورت خصوصی یا دوستانه و فامیلی برگزار شود.

برای این امر هم قبل از هر چیز می‌­بایست به مرزهای تبریز سفر کنید و از آنجا اقدام به خرید بلیط زمینی استانبول کنید یا یک ماشین گذر موقت کرایه کنید.

پرشین هتل

سفر با خودرو شخصی از مشهد به استانبول

تور استانبول با خودرو شخصی سفری راحت­‌تر و جذاب‌­تر برای جوانان به نظر می‌­رسد، آن هم جوانان شهرهای بی‌­هیجان ایران که عاشق تکاپو و چالش و هیجان هستند!

آن‌ها حتی می‌­توانند با خودرو شخصی خود به این کشور سفر کنند اما می‌­بایست از مشکلات راه پیش رو آگاه باشند به همین جهت در این مسیر همراه بودن با افراد آگاه یا مرزنشینان توصیه می­‌شود.

بعد از رسیدن به مرزهای غربی ایران و تبریز با کسب اطلاعات از آذری زبانان که راننده ترانزیت هستند به خوبی اطلاعات مسیر پیش رو را آنالیز می­‌کنید، بعد از این، زمان تعویض پلاک می­‌رسد که روندی ساده بوده و به‌راحتی ازطریق مرز بازرگان امکان‌پذیر است.

همچنین بیمه، یکی دیگر از نیازهای سفر با خودرو به ترکیه است و باید در مرز، بیمه چندماهه را تهیه کنید.

نکته قابل تامل دیگر تهیه سوخت خودرو است. بخاطر داشته باشید حمل سوخت اضافه به این کشور دارای جریمه است و خوب است بدانید هزینه سوخت در ترکیه بیش از هر کشوری در دنیا است.

از نکات بسیار مهم برای ورود به کشور ترکیه مواد مخدر است، دقت کنید همراه خود سیگار و ماده مخدر دیگری نداشته باشید که علاوه‌بر توقیف آن ممکن است خودرو شما نیز توقیف یا حتی خودتان ممنوع‌الورود به این کشور شوید.

اگر به‌دنبال رزرو تور مشهد به استانبول با تخفیف‌های خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از سایت ما www.epersianhotel.com بازدید کنید یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۹۶ تماس گرفته و از خدماتی عالی بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات