شیائومی CC9 یازده تیرماه معرفی می‌شود

دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نخستین گوشی هوشمند شیائومی از سری CC با نام شیائومی CC9 در تاریخ ۲ ژوئیه برابر با ۱۱ تیرماه از راه می‌رسد.
تبلیغات

در آخرین روز فصل بهار گفته شد که گوشی‌های هوشمند سری CC شیائومی با زبان طراحی متفاوت عرضه می‌شوندلی جون، مدیرعامل شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که گوشی‌های سری جدید برای استفاده‌ی قشر جوان و افراد خلاق طراحی می‌شوند. 

انتظار می‌رود نخستین گوشی هوشمند این سری با نام شیائومی می CC9 در تاریخ ۲ ژوئیه برابر با ۱۱ تیرماه از راه برسد. تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند ازطریق شبکه‌ی اجتماعی ویبو اطلاع‌رسانی شده است. به‌نظر می‌رسد رویداد رونمایی در پکن پایتخت چین برگزار می‌شود.

شیائومی سی سی / xiaomi cc

هنوز مشخصات رسمی این گوشی هوشمند از سوی شیائومی تأیید نشده است؛ ولی انتظار می‌رود شیائومی می CC9 از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره ببرد. سال گذشته، شیائومی اقدام به خرید شرکت میتو (Meitu) کرد. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری CC‌ با همکاری شیائومی و میتو بتوانند قابلیت‌های خوبی را ازنظر مکانیزم دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی دراختیار کاربران قرار دهند.

دومین گوشی هوشمند از سری جدید دستگاه‌های شیائومی با نام شیائومی می CC9e معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. روز گذشته، ویدئوی تبلیغاتی شیائومی می CC9 به‌اشتراک گذاشته شد. ویدئوی منتشرشده، دستگاه جدید شیائومی را با بریدگی بالای نمایشگر به‌نمایش گذاشته است.

شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc
شیائومی cc / xiaomi cc

گالری تصاویر کمپین تبلیغاتی شیائومی CC

همچنین طی چند روز گذشته، رندرهای جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری جدید CC به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی زیبای آن را نشان می‌دهد. درحالی‌که لی جون قبلا از عبارات «Chic & Cool» به‌عنوان ایده‌ی پشت نام «CC» نام برده بود، تصاویر منتشرشده از کمپین تبلیغاتی شیائومی نشان می‌دهد استفاده از حروف اول عبارات «Curious & Creative» و «Challenge & Carry» نیز ایده‌‌های دیگری است که از آن‌ها برای حروف CC استفاده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات