بیانیه اسنپ پس از انتشار ویدئو گلایه‌ یکی از مسافران

یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتشار ویدئویی جدید از گلایه‌ی مسافر خانم اسنپ از راننده‌ی فعال در این سامانه، اسنپ را برآن داشت تا بیانیه‌ای دراین‌باره صادر کند.
تبلیغات

ساعاتی پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که به گلایه‌ی یکی از مسافران خانم اسنپ از راننده‌ی این سامانه ارتباط داشت. اسنپ در واکنش به این ویدئو، بیانیه‌ای منتشر و در آن، رانندگان فعال در این سامانه را ملزم کرده درصورت وجود مشکل، موضوع را ازطریق پشتیبانی اسنپ پیگیری کنند و به‌هیچ‌وجه به‌صورت مستقیم اعمال قانون نکنند.

درادامه، بیانیه‌ی اسنپ را می‌توانید مطالعه کنید:

اسنپ از تمامی کاربران راننده صراحتا درخواست کرده است که مشکلات سفر خود را ازطریق پشتیبانی این سامانه پیگیری کنند. اسنپ با رانندگانی که بدون اطلاع به پشتیبانی، سعی در اعمال قانون دارند و با مسافر وارد مشاجره می‌شوند برخورد می‌کند. درمورد این سفر، بلافاصله پس از گزارش مسافر، کاربر راننده برای بررسی‌های بیشتر غیرفعال شده است. علاوه‌براین، ضمن عذرخواهی اولیه از مسافر، تمامی پشتیبانی‌های لازم از ایشان به‌عمل آمده است. اسنپ در پیگیری‌های قانونی این مورد همراه مسافر خود خواهد بود.درنهایت باور داریم که هیچ‌یک از ما به‌بهانه‌ی رعایت قانون، مجاز به سوءاستفاده‌های شخصی از قوانین نیستیم. رانندگان اسنپ نیز باید بدانند که به‌هیچ‌عنوان ضابط قضایی نیستند. در‌صورت دریافت گزارش ناشی از برخورد شخصی با مسافر، این موضوع به‌طور جدی و قانونی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد.
بیانیه اسنپ

دیدگاه شما دراین‌باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات