غرفه سازی مؤثر؛ پنج راه برای جذب بازدید‌کنندگان به‌سمت غرفه شما

یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایجاد شناخت از برند و نحوه‌ی فروش بی‌شک از اولویت‌های شما در غرفه‌ سازی در فضای نمایشگاهی است.
تبلیغات

برای ایجاد شناخت برند و نحوه‌ی فروش خود در ابتدا احتیاج دارید بازدید‌کنندگان را به غرفه نمایشگاهی‌تان جذب کنید. درادامه نکاتی آورده‌ایم به‌منظور غرفه سازی مؤثر و اینکه چگونه مردم را مقابل غرفه‌ی خود متوقف کنید و اجازه ندهید به‌راحتی از کنار آن بگذرند.

۱. سروصدای سالم ایجاد کنید

نمایشگاه‌ها معمولا شلوغ و پر‌سر‌وصدا و پرجمعیت هستند؛ بنابراین، یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه این است که غرفه‌ی شما هم پرسروصدا باشد. حتما لازم نیست یک دستگاه پخش صدا باکیفیت داشته باشید. سعی کنید با میکروفون در غرفه‌ی خود صحبت کنید یا ویدئویی را نمایش دهید که بازدیدکنندگان وقتی از کنار غرفه‌ی نمایشگاهی شما عبور می‌کنند، امکان دیدن و شنیدن را داشته باشند. سعی کنید هنگام غرفه سازی نمایشگاهی فضایی برای نشستن بازدیدکنندگان در غرفه فراهم کنید؛ بنابراین، آن‌ها می‌توانند بنشینند و برای مدت طولانی تماشا کنند.

۲. نمایش آموزنده و سرگرم‌کننده ارائه دهید

اگر محصولاتی برای نمایش دارید، یکی از بهترین روش‌ها برای جذب بازدیدکنندگان این است در اولین قدم آن‌ها را برای امتحان‌کردن محصولاتتان تشویق و آن‌ها را به غرفه دعوت کنید. هنگام طراحی و ساخت غرفه با در‌نظر‌گرفتن فضای کافی برای قرارگرفتن گروهی از مردم در غرفه‌ی خود، سمینار یا سخنرانی یا کارگاه آموزشی برگزار کنید. از زبان بدن مثبت استفاده کنید و برای اینکه لبخند بر لب بازدید‌کنندگان بیاورید، با آنان ازطریق سؤال‌کردن ارتباط برقرار کنید و آماده‌ی پاسخ‌گویی به سؤالات آن‌ها باشید.

۳. مسابقه اجرا کنید

تا وقتی‌که پای جایزه‌ای ارزشمند در پایان مسابقه در میان باشد، هر کسی مسابقه‌ را دوست دارد. به این فکر کنید چه محصول یا سرویس ارزشمندی می‌توانید به شرکت‌کنندگان در مسابقه ارائه دهید. اگر بودجه‌ی شما اجازه می‌دهد، می‌توانید در راهنمای نمایشگاه تبلیغ کنید و از نمایشگاه بخواهید مسابقه‌ی شما را اعلام عمومی کند. در‌این‌زمینه، می‌توانید از شرکت غرفه‌ساز خود کمک بگیرید.

۴. پیشنهادهای رایگان ارائه دهید

پیشنهاد‌های خود را آماده و آن‌ها را هیجان‌انگیز و کاربردی کنید. در غرفه‌سازی نمایشگاهی، این راه دیگری است برای تأمین بودجه‌ی شما و کاری باارزش است که تجارت شما را به‌یاد‌ماندنی کند. بعد از نمایشگاه، برای بازدید‌کنندگان خودکار مناسب می‌تواند جذاب باشد؛ ولی این روزها بازدید‌کنندگان به‌دنبال هدیه‌های هیجان‌انگیزتری هستند. بسته به صنعت خود، می‌توانید یک میز، خدمات جانبی موبایل، شکلات‌های خوشمزه، ماشین‌حساب جیبی، شمع یا کتاب‌های رنگی بزرگ‌سال در نظر بگیرید.

۵. قبل از نمایشگاه بازاریابی کنید

در وب‌سایت خود، صفحه‌ی مخصوصی درزمینه‌‌ی نمایشگاه پیش‌ رو بگذارید و آن را برای مشتریان قبلی خود ایمیل کنید. همچنین، در شبکه‌های اجتماعی‌تان اطلاع‌رسانی کنید که مردم می‌توانند چه نکاتی در غرفه‌ی امسال شما ببینند. بازدید‌کنندگان نمایشگاه اغلب دیدگاهی به غرفه‌ی ساخته‌شده‌ای ندارند که قرار است از آن بازدید کنند. اگر شرکت خود را از قبل شرح ندهید، ممکن است مشتریان بالقوه‌ی خود را از دست دهید.

آمیتیس

و درنهایت

بازدید‌کنندگان نمایشگاه جذب غرفه‌هایی می‌شوند که اطراف آن‌ها شلوغ‌تر است و تصور می‌کنند حتما چیز باارزشی برای دیدن وجود دارد. با پیروی از نکات گفته‌شده به‌منظور تشویق جمعیت برای جذب‌شدن به غرفه‌ی شما، در ابتدا با هجوم بازدید‌کنندگان مواجه می‌شوید. برای دستیابی به اهداف سازمانی، هنگام شرکت در نمایشگاه و طراحی و ساخت غرفه خود، می‌توانید از تجارب کارشناسان شرکت آمیتیس چه در مرحله‌ی غرفه سازی و حتی هنگام برگزاری نمایشگاه استفاده کنید.

شرکت آمیتیس دارنده‌ی گرید A از نمایشگاه بین‌المللی است و طی سال‌ها فعالیت درزمینه‌ی غرفه سازی، موفق شده لوح تقدیر از شرکت‌های گوناگون دریافت کند. این شرکت مفتخر است با اجرای هرساله بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع غرفه نمایشگاهی، حاصل زحمات و تجربیات خود را دراختیار مشتریان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی آمیتیس و مشاهده‌ی نمونه‌کارهای غرفه سازی از وب‌سایت آمیتیس استفاده کنید.

آمیتیس

مجموعه خدمات قابل‌ارائه‌ی شرکت آمیتیس

  • غرفه سازی
  • دکوراسیون داخلی
  • دکور فروشگاهی
  • استند محصولات
  • چاپ و تبلیغات
  • عملیات عمرانی

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان غرفه‌ سازی با کارشناسان متخصص آمیتیس تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات