هواوی میت ایکس 2 با روش جدید تا می‌شود

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
هواوی درحال ساخت مدل جدید گوشی‌ هوشمند تاشدنی خود است که به‌نظر می‌رسد این محصول از سبکی جدید برای تاشدن دستگاه بهره می‌برد.
تبلیغات

اگرچه هواوی در این روزها مشکلات متعددی را تجربه می‌کند، اما این شرایط باعث نشده تا این شرکت چینی از ادامه‌ی مسیر خود برای توسعه‌ی دستگاه‌های جدید منصرف شود. براساس طرح موجود در پتنت جدیدی که توسط LetsGoDigital به‌دست آمده، نسل بعدی گوشی‌ هوشمند تاشدنی هواوی میت ایکس احتمالا از برخی ترفندهای به‌کار گرفته شده در گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ گلکسی‌فولد بهره خواهد برد.

طرح این پتنت که توسط WIPO منتشر شده، یک دستگاه مجهز به دو نمایشگر را نشان می‌دهد که به گوشی تاشدنی گلکسی‌فولد سامسونگ شباهت دارد. این دستگاه به یک صفحه‌نمایش خارجی و یک نمایشگر بزرگ تاشدنی داخلی مجهز شده است. البته دستگاه جدید هواوی نسبت به گلکسی‌فولد سامسونگ کمی بازنگری شده زیرا نمایشگر خارجی این گوشی تمام صفحه بوده و نمایشگر داخلی این دستگاه هم حاشیه‌های بسیار کمی دارد. فقط در یک لبه از این محصول شاهد دوربین‌های اصلی هستیم.

هواوی میت ایکس 2

البته باتوجه‌ به طرح‌های درحال توسعه‌ی هواوی، به‌نظر می‌رسد که مدل جدید گوشی هوشمند تاشدنی این شرکت مزیت‌های خاص خود را دارد که از جمله می‌توان به محافظت از صفحه‌ نمایش خارجی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هواوی قبلا این موضوع را تأیید کرده که درحال تحقیق روی گوشی‌های هوشمندی است که از طراحی تاشو رو به داخل بهره می‌برند؛ به‌همین دلیل می‌توان گفت شاید دستگاهی که در این تصاویر به آن‌ها نگاه می‌کنیم درواقع مربوط‌به یک نمونه‌ی اولیه از این گوشی باشد. برای مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل این پتنت می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

نظر شما درمورد این مدل از گوشی‌ هوشمند تاشدنی هواوی چیست؟ شما کدام طرح را برای آینده‌ی گوشی‌های تاشو می‌پستندید؟ گوشی‌های تاشدنی روبه داخل یا گوشی‌های تاشدنی رو به بیرون؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات