والپیپرکده؛ دنیای اینترنتی خرید کاغذ دیواری

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
والپیپرکده دنیای اینترنتی خریدوفروش کاغذ دیواری به روشی جدید است که بدون نیاز به حضور در فروشگاه، شما را برای انتخاب آلبوم و طرح کاغذ دیواری و نصب آن همراهی می‌کند.
تبلیغات

اگر برای خرید کاغذ دیواری به‌صورت اینترنتی یا حضوری تردید دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حضوری، آلبوم و طرح کاغذ دیواری دلخواهتان را در سایت والپیپرکده انتخاب کنید و با تماس تلفنی آلبوم‌ها را مقابل در منزل خود تحویل بگیرید تا زحمت و هزینه‌ی رفت‌و‌آمد در ترافیک شلوغ شهر برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری از دوشتان برداشته شود.

برای نصب کاغذ دیواری به تیم حرفه‌ای نصب کاغذ دیواری ما اعتماد کنید. والپیپرکده کاملا رضایت شما از جنس کاغذ دیواری و کیفیت نصب را به‌صورت کتبی تضمین می‌کند. همچنین، برای تعمیرات کاغذ دیواری پس از نصب، می‌توانید روی خدمات پشتیبانی والپیپرکده حساب کنید. ما همواره پشتیبان مشتریانمان خواهیم بود.

خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

نوعی دیوارپوش تزیینی است که از دیرباز برای زیباسازی سطوح دیوارها و تزیین دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده می‌شود. این سبک از تزیین سطح دیوارها که معمولا روی دیوارهای چوبی با کنده‌کاری یا استفاده از نقاشی انجام می‌شد، صدها سال قدمت دارد؛ اما استفاده از کاغذ دیواری مدرن به حدود ۳۰۰ سال پیش برمی‌گردد.

کاغذ دیواری در سبک امروزی از اوایل قرن هفدهم ابداع شد. در آن دوران، کاغذ دیواری با طراحی دستی روی کاغذ‌های ضخیم و مخصوص ساخته می‌شد و مواد چسبنده‌ی طبیعی روی سطوح دیوار چسبانده می‌شد. بعد از انقلاب صنعتی و اختراع ماشین چاپ، روند تولید کاغذ دیواری آسان‌تر شد و با طرح‌های متنوع‌تر استفاده از آن رواج بیشتری یافت.

والپیپرکده خرید کاغذ دیواری

امروزه، تکنولوژی نانو در همه‌ی صنایع کاربرد دارد؛ به‌همین‌دلیل، جدیدترین تکنولوژی تولید کاغذ دیواری با مواد نانو است ودر سال‌های اخیر، تولیدکنندگان از آن در تولید کاغذ دیواری بهره برده‌اند. در‌واقع، تکنولوژی نانو موج چهارم انقلاب صنعتی است و ذرات را در مقیاس اتمی مطالعه و بررسی می‌کند. شایان ذکر است با به‌کار‌گرفتن تکنولوژی نانو در صنعت کاغذ دیواری، نه‌تنها ویژگی‌های کاغذ دیواری PVC حفظ شده؛ بلکه قابلیت‌هایی به آن اضافه شده که در کاغذ دیواری معمولی وجود ندارد.

مهم‌ترین ویژگی‌های کاغذ دیواری نانو

  • جذب کمتر گردوغبار، دوده، چربی و سایر آلاینده‌ها
  • دوام بسیار زیاد درمقابل پارگی و پوسیدگی و کثیفی
  • عایق صدا و گرما و کاهش‌دهنده‌ی دما و مناسب برای ساختمان‌هایی با طبقات و واحدهای زیاد
  • ضدحساسیت و بی‌تأثیر بر سلامتی افراد، به‌ویژه مخصوصا کودکان و افراد حساس

می‌توان گفت کاغذ دیواری مخمل به‌عنوان لوکس‌ترین نوع کاغذ دیواری طرفداران بسیاری دارد و عموما افراد خوش‌سلیقه و شیک‌پسند و علاقه‌مند به فضاهای کلاسیک به‌سراغ آن می‌روند. کاغذ دیواری مخمل با‌توجه‌به زیبایی و شیک‌بودنش کمی گران است و معمولا طرح‌های کلاسیک و در قالب رنگ‌های تیره دارد.

در‌صورت نیاز به هرگونه مشاوره‌ی رایگان، می‌توانید ازطریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

تلفن: ۰۲۱۵۵۰۸۹۴۱۹ و ۰۹۱۲۶۹۵۹۴۳۱

نشانی: تهران، خیابان هفده‌شهریور جنوبی، خیابان تاجیک (رضاخانی)، خیابان غلامی، کوچه‌ی هاشمی‌جزی، پلاک ۶۲، زنگ ۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات