گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا ۱۶ مرداد رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
منابع معتبر خبری، زمان رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ را منتشر کرده‌اند. این تاریخ هنوز توسط سامسونگ تأیید نشده است.
تبلیغات

سامسونگ برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای رونمایی از گوشی هوشمند محبوب آینده‌اش گلکسی نوت ۱۰ دارد، اما هنوز زمان رسمی رونمایی از این گوشی را اعلام نکرده است تا علاقه‌مندان به این برند و گوشی هوشمند هم چنان چشم‌انتظار باشند.

بااین‌حال، امروز منابع معتبری همچون CNET بدون استناد به سامسونگ، زمان رونمایی از این گوشی هوشمند را اعلام کردند. این منبع خبری ادعا کرده که سامسونگ قرار است ۷ اوت (۱۶ مردادماه) در بارکلیز سنتر نیویورک گلکسی نوت ۱۰ را به‌طور رسمی معرفی کند. بارکلیز سنتر نیویورک همان مکانی است که پیش‌ازاین سامسونگ، گلکسی نوت ۹ را در آن رونمایی کرده بود.

گلکسی نوت 10

پرچم‌داران سامسونگ معمولا پیش از رونمایی با اخبار و حواشی بسیاری روبه‌رو می‌شوند. براساس اخبار منتشرشده از این شرکت، سامسونگ رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ را طی ماه‌های آینده در برنامه دارد و گفته می‌شود این گوشی هوشمند شاهد تغییرات هیجان‌انگیز و جذابی خواهد بود. از تغییر ابعاد گرفته تا اضافه شدن شبکه مخابراتی 5G و خداحافظی با پورت ۳.۵ میلی‌متری ویژگی‌هایی هستند که احتمالا در این گوشی هوشمند شاهدشان خواهیم بود. سامسونگ سری ۱۰ گوشی‌های گلکسی نوت را در دو مدل گلکسی نوت ۱۰ با صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی و گلکسی نوت ۱۰ پرو با اندازه صفحه‌نمایش ۶.۷۵ اینچی عرضه خواهد کرد تا شاهد اضافه شدن دو فبلت جدید به خانواده گوشی‌های سامسونگ باشیم.

اگر گزارش‌های منتشرشده از سامسونگ تأیید شود، طرفداران سامسونگ و گوشی‌های گلکسی نوت تا ۱۶ مرداد کم‌تر از دو ماه چشم‌انتظاری خواهند کشید.

قیمت روز موبایل، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات