اپل احتمالا امسال هفت مک بوک جدید معرفی خواهد کرد

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل هفت مک‌بوک جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرد. این موضوع از عرضه‌ی محصولات جدید کوپرتینویی‌ها در بازارهای مختلف خبر می‌دهد.
تبلیغات

کوپرتینویی‌ها هفت مک‌بوک جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده‌اند و وب‌سایت MacRumors فهرستی از مدل‌های ثبت‌شده را منتشر کرده است. در فهرست منتشرشده، نام این مدل‌ها به‌چشم می‌خورد: A2141، A2147، A2158، A2159، A2179، A2182 و A2251. ثبت‌شدن در کمیسیون اقتصادی اوراسیا، از الزامات قانونی برای دستگاه‌هایی محسوب می‌شود که قرار است در بازاهایی همچون روسیه و سایر کشورهای منطقه عرضه شوند.

مک بوک پرو ۱۳ ۲۰۱۸ / Macbook Pro 13 2018

پیش‌از‌این نیز با استفاده از اسناد ثبت‌شده در همین کمیسیون، معرفی دستگا‌ه‌های آیفون، آیپد، آیپد پرو، اپل واچ، سیستم‌عامل مک و ایرپاد به‌درستی پیش‌بینی شده بود. براساس اعلام MacRumors، تمامی مستندات ثبت‌شده مروبط به مک‌بوک است؛ چراکه در مرکز داده‌ی کمیسیون اقتصادی اوراسیا درباره‌ی کامپیوترهای قابل‌حمل صحبت شده است. 

اپل در جریان رویداد WWDC سال جاری، مک پرو، کامپیوتر فوق‌العاده قدرتمندش با قابلیت ارتقا و قیمت پایه‌ی ۶ هزار دلاری را معرفی کرد. کامپیوترهای ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل از پردازند‌ه‌های قدرتمند و سریع نسل هشتم و نهم اینتل بهره می‌برند که یکی از آن‌ها هشت‌هسته‌ای است. شایان ذکر است اوایل خرداد گفته شد مک بوک پرو جدید اپل با پردازنده قوی‌تر و صفحه‌کلید اصلاح‌شده عرضه می‌شود. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مک‌بوک‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات