فناوری شارژ با سرعت حداکثری را با انرژیا تجربه کنید

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها گجت‌های همراه مانند گوشی و تبلت و لپ‌تاپ به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده و قاعدتا شارژکردن این دستگاه‌ها دغدغه‌ای بسیار مهم است.
تبلیغات

اینکه چقدر برای پرشدن باتری باید صبر کنید، به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از فناوری شارژ سریع است. انواع مختلفی از این شارژ وجود دارد که درمقایسه‌با یکدیگر مزایا و معایب گوناگونی دارند.

برای این منظور یکی از شرکت‌های سنگاپوری با نام انرژیا با نوآوری در چنین حوزه‌ی مهمی، دستگاه‌هایی روانه‌ی بازار کرده که به‌نوعی خاص از فناوری با نام یو‌اس‌بی پاور دلیوری (USB Power Delivery) مجهز است و تمام گجت‌های شما را با سرعتی باورنکردنی می‌تواند شارژ کنند.

انرژیا با دامنه‌ی گسترده‌ای از محصولات وارد بازار شده است؛ ازجمله انواع و اقسام کابل‌های مقاوم، پاوربانک‌های بسیار سریع، شارژر بی‌سیم، شارژر خودرو و دسکتاپ، شارژر دیواری و... که توانسته با کمک طیف وسیعی از این کالاها، فروشی عالی به‌ویژه در شرق آسیا تجربه کند و به برندی مطمئن در این بازار رقابتی تبدیل شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی اکثر محصولات انرژیا، استفاده از فناوری شارژ سریع یو‌اس‌بی پاور دلیوری یا شارژ با سرعت حداکثری است که شاید در کمتر کالایی بتوان آن را پیدا کرد. همین امر سبب شده که اگر شما پاور بانک و شارژر یا کابل مجهز به این فناوری را از انرژیا بخرید، تفاوت درخورملاحظه‌ای در سرعت شارژ خود درمقایسه‌با سایر رقبا احساس کنید و تا ۵۰ درصد سرعت شارژتان افزایش پیدا کند.

اسپیگن

تکنولوژی شارژ بسیار سریع USB Power Delivery

شاید از خودتان بپرسید یو‌اس‌بی پاور دلیوری چیست؟ این فناوری که به‌صورت انحصاری با کابل‌های یواس‌بی تایپ سی کار می‌کند، اجازه می‌دهد حجم فراوانی از قدرت به دستگاه رسیده و این امر سرعت شارژ را به‌نحو چشمگیری افزایش می‌دهد. در این فناوری، قابلیت انتقال شارژ تا میزان فوق‌العاده‌ی ۱۰۰ وات فراهم شده که آن را حتی از سیستم فست شارژ کوالکام هم در رده بالاتری قرار می‌دهد.

به‌لطف چنین سرعت درخورتوجهی، نه‌تنها می‌توانید همه مدل گوشی را خیلی سریع و البته کاملا ایمن شارژ کنید؛ بلکه وسایل مختلف دیگر همچون تبلت و لپ‌تاپ و حتی کنسول بازی مانند نینتندو سوییچ نیز قابلیت شارژشدن پیدا می‌کند؛ امری که با سایر شارژرها و پاوربانک‌های بازار محال به‌نظر می‌رسد.

جالب است بدانید برخلاف کوییک شارژ کوالکام که تنها به دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون منحصر است، در پاور دلیوری هر مدل دستگاهی که قابلیت شارژ سریع داشته باشد، حتی محصولات اپل، نیز می‌توانند به‌راحتی از آن بهره ببرند و خیلی سریع‌تر از شارژر موجود در باکس خودشان شارژ شوند. انرژیا حتی کابل ویژه‌ای برای تبدیل تایپ‌سی به لایتنینگ طراحی کرده که مخصوص کاربران آیفون است و آن‌ها را وارد دنیای فست شارژینگ می‌کند.

شما می‌توانید با تهیه‌ی هرکدام از محصولات شرکت انرژیا که لیبل PD در بالای آن‌ها درج شده، به این شارژ سریع دسترسی داشته باشید و با خیال راحت از دستگاهی استثنایی برای تمام محصولات خودتان استفاده کنید، بدون آنکه نگران کاهش سرعت شارژتان شوید.

این برند خوش‌نام سنگاپوری در ایران با نمایندگی انحصاری و معتبر تجارت پاسارگاد به‌همراه گارانتی ۲۰ ماهه به بازار عرضه شده تا با خیالی آسوده کالاهای انرژیا را در کشورمان بخرید و استفاده کنید.

ویدئو مربوط‌به محصولات انرژیا و فناوری شارژ سریع را می‌توانید درادامه تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات