با دلتابان به بهترین شهرهای گردشگری سفر کنید

سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
دبی یکی از بهترین شهرهای گردشگری در دنیا و از محبوب‌ترین مقاصد بین‌المللی گردشگری برای ایرانیان به‌شمار می‌رود.
تبلیغات

در این مطلب، هتل‌های جمیرا را معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت برای رزرو ارزان و آسان این هتل‌ها، از چه روشی استفاده کنید. اگر برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی به مشکل برخورد کرده‌اید، این مطلب می‌تواند برای شما مناسب باشد. مجموعه هتل‌های جمیرا در شهر دبی بسیار لوکس است و با امکانات باورنکردنی خود می‌توانند بهترین گزینه برای کسانی باشد که می‌خواهند خاطره‌ای به‌یادماندنی از سفر به دبی داشته باشند. همچنین، بسیاری از زوج‌های جوانی که می‌خواهند برای ماه عسل وارد دبی شوند، می‌توانند مجموعه هتل جمیرا را به‌عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند. درادامه، به خرید بلیط هواپیما و معرفی هتل‌های دبی بیشتر اشاره خواهیم کرد.

خرید بلیط هواپیما دبی 

خرید بلیط هواپیما به‌صورت سنتی و با مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌های مسافرتی وقت زیادی از شما می‌گیرد و در‌عین‌حال، هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد؛ به‌همین‌دلیل، امروزه بسیاری از مسافران برای سفر آسان به دبی، از روش خرید اینترنتی بلیط هواپیما استفاده می‌کنند. در‌صورتی‌که می‌خواهید به تمامی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی برای سفر به دبی دسترسی داشته باشید و بهترین قیمت‌ها را مشاهده کنید، می‌توانید به وب‌سایت آژانس مسافرتی دلتابان مراجعه کنید. این شرکت تمامی هواپیمایی‌های فعال در دبی و ایران را پوشش می‌دهد که از ایران به‌سمت دبی پرواز می‌کنند. شما می‌توانید از این وب‌سایت برای دسترسی به تمامی بلیط‌های موجود استفاده کنید. درمجموع، می‌توان گفت دلتابان می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما برای خرید بلیط بسیار تأثیرگذار باشد و گزینه‌ای بسیار مناسب برای صرفه‌جویی در وقت به‌شمار رود. درصورت بروز مشکل نیز، می‌توانید با کارشناسان دلتابان ارتباط برقرار کنید و از آنان به‌رایگان مشاوره بگیرید.

دلتابان

رزرو هتل 

یکی از بهترین خدمات آژانس مسافرتی دلتابان، امکان رزرو هتل به‌صورت آنلاین در دبی است. برای این کار کافی است از میان هتل‌های موجود در شهر دبی، هتل‌های جمیرا را به‌عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید. وب‌سایت دلتابان یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای رزرو هتل به‌شمار می‌رود و شما می‌توانید از میان هتل‌های جمیرا و سایر هتل‌های این شهر هتل رزرو کنید درادامه، برخی از این هتل‌ها و امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. در‌صورت تمایل، می‌توانید بلیط سفر رفت‌وبرگشت به دبی و اقامت در هتل‌های جمیرا را به‌صورت آنلاین ازطریق وب‌سایت آژانس هواپیمایی دلتابان رزرو کنید.

هتل جمیرا زعبیل سرای 

اتاق‌هایی طراحی‌شده به سبک عثمانی و اقامتگاهی پنج‌ستاره با بیشترین امکانات و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، جمیرا زعبیل سرای را به‌ یکی از بهترین هتل‌های جمیرا تبدیل می‌کند. این هتل تمامی امکانات مطلوب برای سفری لوکس را دارد و شما می‌توانید از استخر روباز و سینمای خصوصی و رستوران‌های بین‌المللی این هتل با بهترین کیفیت استفاده کنید. همچنین، زعبیل سرای اتاق‌های بسیار شیکی دارد که با طراحی عثمانی و نمای بسیار زیبایی که از خلیج‌فارس از درونشان دارید، می‌تواند اقامت شما را به‌یادماندنی‌تر کند. فاصله‌ی شما تا خلیج‌فارس سه دقیقه است و همچنین، می‌توانید از امکانات مخصوصی بهره ببرید که برای ماساژ و استفاده از ساحل و استراحت دراختیارتان قرار داده می‌شود. درادامه، شما را با سایر هتل‌های مجموعه جمیرا آشنا خواهیم کرد.

هتل جمیرا زعبیل هاوس‌مینی

یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های جمیرا است که در قلب شهر دبی واقع شده و دسترسی شما به مراکز خرید و تفرجگاه‌های دبی از این هتل سه‌ستاره بسیار آسان است. هتل جمیرا زعبیل هاوس‌مینی با بهترین امکانات برای کسانی مناسب است که می‌خواهند اقامتی به‌یاد‌ماندنی و در‌عین‌حال مقرون‌به‌صرفه در هتلی زیبا داشته باشند. استخرهای هتل می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی عصرانه باشند. همچنین، می‌توانید از رستوران‌های این هتل در طول سفر خود استفاده کنید. زعبیل هاوس‌مینی با بهترین قیمت ازطریق وب‌سایت شرکت دلتابان دردسترس است و در‌صورتی‌که برای رزرو این هتل از سایت دلتابان استفاده کنید، می‌توانید از خدمات گارانتی رزرو نیز بهره‌مند شوید. این هتل با طراحی مدرن و نمای بسیار زیبایش می‌تواند بهترین انتخاب خانوادگی برای سفر تفریحی به دبی به‌شمار رود.

دلتابان

هتل جمیرا امارات‌تاورز  

یکی از هتل‌های پرطرفدار مجموعه هتل‌های جمیرا را می‌توان جمیرا امارات‌تاورز دانست که در خیابان شیخ‌زاید قرار گرفته و شما می‌توانید با انتخاب این هتل، دسترسی بسیار راحتی به نقاط مختلف شهر ازجمله مرکز خرید دبی‌مال داشته باشید و همچنین از پارک آبی وایلدوادی به‌‌رایگان استفاده کنید. امارات‌تاورز می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای زوج‌های جوان به‌منظور گذراندن ماه عسل رؤیایی به‌شمار رود. اتاق‌های بسیار شیک و لوکسی که در این هتل قرار گرفته‌اند، می‌توانند اقامتی بسیار خوش را برایتان رقم بزنند. همچنین، شما می‌توانید با انتخاب امارات‌تاورز از امکاناتی همچون استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی و... بهره ببرید. همچنین، کسانی که با شهر دبی آشنا نیستید و به سفر با تور علاقه‌ای ندارند، می‌توانند از سرویس‌های رایگان گشت شهری استفاده کنند که این هتل تدارک دیده است. رستوران‌های بین‌المللی با سرآشپزهای درجه‌یک از دیگر مزایای انتخاب این هتل به‌شمار می‌روند و شما می‌توانید با خیال راحت اقامتی به‌یاد‌ماندنی در این هتل داشته باشید.

هتل جمیرا برج‌العرب 

اقامتی به‌یادماندنی در لوکس‌ترین هتل دنیا را در یکی از هتل‌های جمیرا، یعنی هتل برج‌العرب، می‌توانید تجربه کنید. دومین هتل بلند دنیا با اتاق‌هایی دوبلکس، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌شود. این هتل زیبا و مجلل و باشکوه برای کسانی مناسب است که دغدغه مالی ندارند و می‌خواهند از بهترین امکانات استفاده کنند. در‌صورتی‌که به‌دنبال یکی از هتل‌های جمیرا می‌گردید که بتوانید اقامتی به‌‌یاد‌ماندنی در آن داشته باشید، هتل برج‌العرب می‌تواند بهترین گزینه برای شما به‌شمار رود. این هتل با امکانات بسیار زیاد و طراحی کلاسیک و رستوران‌های بسیار زیبا از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. برج‌العرب زیباترین رستوران زیر آب دنیا را دارد.

هتل جمیرا کریک‌ساید 

کریک‌ساید را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های هتل‌های جمیرا دانست که با وب‌سایت دلتابان امکان رزرو آن به‌صورت وجود دارد. این هتل پنج‌ستاره در منطقه دیره واقع شده و با اتاق‌ها و سوئیت‌های وسیعش می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز برای شما رقم بزند. هتل جمیرا کریک‌ساید را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی در شهر دبی دانست که رستوران‌های بین‌المللی، استخرهای زیبا، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی برای شما در نظر گرفته است. افزون‌براین، با اقامت در این هتل می‌توانید از پارک آبی وایلدوادی به‌‌رایگان استفاده کنید.

سخن پایانی

هتل‌های جمیرا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که می‌خواهند اقامتی به‌یاد‌ماندنی در شهر دبی داشته باشند. رزرو هتل در دبی با استفاده از وب‌سایت دلتابان دردسترس شما است. همچنین، می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و تور دبی از این وب‌سایت استفاده کنید. درصورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به دریافت مشاوره‌ی رایگان، می‌توانید با کارشناسان دلتابان ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات