فروش ردمی نوت 7 به مرز ۱۰ میلیون دستگاه رسید

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
فروش گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۷ شیائومی پس از ۱۲۹ روز، از مرز ۱۰ میلیون دستگاه در بازارهای جهانی عبور کرد.
تبلیغات

ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، خود را برای معرفی K20، گوشی هوشمند پرچم‌دارش، آماده می‌کند؛ اما درکنار این موضوع، خبر مهم دیگری نیز منتشر شده است: فروش گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۷ شیائومی پس از ۱۲۹ روز، به مرز ۱۰ میلیون دستگاه رسید و چینی‌ها دستیابی به چنین موفقیتی را جشن گرفتند. لین جون، هم‌بنیان‌گذار شیائومی، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین ضمن اشاره به این موفقیت، عکس‌هایی از جشن شیائومی را به‌اشتراک گذاشت. 

ردمی نوت 7

لین جون در جشنی که به‌مناسبت موفقیت ردمی گرفته شده بود، اعلام کرد این موفقیت نقطه‌ی عطفی برای شیائومی محسوب می‌شود و شرکت قصد دارد همچنان محصولاتی باکیفیت به بازار عرضه کند که ارزش خرید داشته باشند. همچنین، وی درباره‌ی عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی ردمی، K20، صحبت کرد. انتظار می‌رود مراسم رونمایی این گوشی هوشمند ۲۸مه (مصادف با ۷خرداد) برگزار شود. گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 7 شیائومی شامل سه گوشی هوشمند ردمی نوت 7، ردمی نوت ۷‌ اس و ردمی نوت ۷ پرو است.

ردمی نوت 7

دو گوشی ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ اس تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ ولی در بازارهای مختلفی عرضه شده‌اند و ظرفیت حافظه‌ی داخلی متفاوتی دارند. بااین‌حال، ردمی نوت ۷ پرو از تراشه‌ی قدرتمند و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX586 بهره می‌برد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات