ایسر لپ‌ تاپ ConceptD 7 مجهز به کارت گرافیک Quadro RTX 5000 را معرفی کرد

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود با برند ConceptD رونمایی کرد که با تمرکز بر کاربری حرفه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند.
تبلیغات

ایسر در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ از زیربرندی جدید در محصولات خود رونمایی کرد. ConceptD نام خانواده‌ی جدید لپ‌تاپ‌های این شرکت خواهد بود و ConceptD 7 به‌عنوان اولین عضو خانواده در کامپیوتکس امسال رونمایی شد. ایسر با لپ‌تاپ جدید مجهز به جدیدترین کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 5000، کاربران حرفه‌ای همچون طراحات گرافیک و مهندسان را هدف قرار داده است.

لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7

لپ‌تاپ حرفه‌ای جدید ایسر در ابعاد ۱۵/۶ اینچی با پنل IPS و رزولوشن UHD روانه‌ی بازار می‌شود. این نمایشگر با تاییدیه‌ی PANTONE خطای میانگین Delta-E کمتر از ۲ را به کاربر ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی نسل نهم اینتل Core i7 و کارت گرافیک حرفه‌ای RTX 5000 از مشخصات دیگر محصول جدید ایسر هستند که قابلیت ویرایش ویدئو تا رزولوشن 8K را به کاربر می‌دهند.

لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7

ایسر در محصول جدید خود با وجود استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزار، روی وزن پایین و نازکی لپ‌تاپ تمرکز ویژه‌‌ای کرده است. ضخامت لپ‌تاپ جدید ایسر ۱۷/۹ میلی‌متر و وزن آن ۲/۱ کیلوگرم اعلام شده است. درنتیجه جابه‌جایی این لپ‌تاپ حرفه‌ای آن‌چنان برای کاربران دشوار نخواهد بود.

لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7

از قابلیت‌های دیگر لپ‌تاپ ConceptD 7 ایسر می‌توان به اتصال تاندربولت ۳ و پورت مینی دیسپلی اشاره کرد که قابلیت اتصال حداکثر سه نمایشگر یکی با رزولوشن 5K و دو عدد با رزولوشن 8K را به کاربر می‌دهد. اطلاعاتی در مورد مشخصات دقیق‌تر و قیمت لپ‌تاپ ایسر منتشر نشده است. ConceptD به‌عنوان زیربرندی جدید از سوی ایسر شناخته خواهد شد و در آینده کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ و نمایشگرهای بیشتری با این برند معرفی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات