اپل دعوتنامه نطق اصلی WWDC 2019 را برای ۱۳ خردادماه ارسال کرد

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
دعوتنامه‌ی مربوط‌به نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، WWDC 2019 برای معرفی نسخه‌های جدید tvOS ،iOS، macOS و watchOS در ۱۳ خردادماه ارسال شد.
تبلیغات

طبق رسم هرسال، اپل قرار است در رویداد WWDC 2019 با تمرکز بر قسمت نرم‌افزاری، انواع سیستم‌های عامل‌ خود را به‌روز کند. رویداد توسعه‌دهندگان اپل قرار است روز دوشنبه ۳ ژوئن (‌۱۳ خرداد) رأس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت‌تهران در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار شود.

دعوت‌نامه به این رویداد ضمن ارسال برای توسعه‌دهندگان، برای رسانه‌های تخصصی نیز ارسال‌ شده است. پوستر این رویداد در سال‌های مختلف راز‌های پنهانی داشته است. اگر شما نیز به پوستر WWDC امسال توجه کنید، آیکن‌های تازه‌ای را می‌بینید که نوید تغییرات گسترده در سیستم‌عامل را می‌دهد. باتوجه‌به شایعه‌های گذشته به نظر می‌رسد iOS 13 باتوجه‌به حجم تغییرات مربوط‌به دستگاه‌های تازه‌نفس باشد. برخلاف استراتژی شرکت در سال گذشته که طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها توانستند جدید‌ترین نسخه از سیستم‌عامل اپل را دریافت کنند، امسال تعداد دستگاه‌ها کمتر خواهد بود. البته امیدواریم این تغییرات زیاد موجب ناپایداری سیستم‌عامل نشود؛ چراکه تنها اتفاق مثبت در iOS 12، پایداری کامل و بدن مشکل سیستم‌عامل بود.

در ماه‌های گذشته، شاهد انتشار اخباری مبنی بر راهکار ویژه اپل برای توسعه نرم‌افزار‌هایی مشترک میان iOS و macOS بودیم که می‌تواند مهم‌ترین اتفاق برای اکوسیستم اپل در سال جاری باشد تا گستره‌ی اپلیکیشن‌های به‌مراتب افزایش یابد. بهبود‌های وسیع‌تر نرم‌افزاری، دیگر اتفاقاتی است که منتظر آن هستیم

همانند گذشته، منتظر پوشش زنده این رویداد در زومیت باشید و تمامی اخبار مربوط‌به WWDC 2019 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات