نگاه نزدیک ویدئویی به سامسونگ گلکسی M30 و گلکسی M20

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی M30 دستگاهی با تراشه‌ی اکسینوس ۷۹۰۴ و نمایشگر Infinity-V و قیمتی کاملا رقابتی راهی بازار‌های مختلف شده تا بازار میان‌رده‌ها را هدف قرار دهد.
تبلیغات

سامسونگ با رونمایی سری M، بازار دستگاه‌های میان‌رده و خوش‌قیمت را هدف قرار داده است. یکی از ویژگی‌های بارز این رده از محصولات، مشخصاتی مناسب برای عملکرد روزمره است. گلکسی M20 از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و تراشه‌ی چهارهسته‌ای اکسینوس ۷۹۰۴ جدید بهره می‌برد. این محصول قرار است در دو مدل عرضه شود: یکی با حافظه‌ی رم سه گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و دیگری با حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی. این گوشی هوشمند سامسونگ به باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که برای گوشی‌ اقتصادی این‌چنینی ظرفیت شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

گلکسی M30 نیز همانند گلکسی ام ۲۰ از تراشه‌ی اکسینوس ۷۹۰۴ و نمایشگر Infinity-V و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. نوع نمایشگر گلکسی M30 از نوع آمولد است و در پشت دستگاه سه دوربین قرار دارد. این دو دستگاه با چنین مشخصاتی، قیمت مناسبی نیز دارد که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. در این بخش ضمن مقایسه‌ی دقیق، از قیمت‌های این دو محصول آگاه می‌شوید. گلکسی ام ۳۰ و گلکسی ام ۲۰ را فروشگاه دیجی دو برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. 

تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی میان‌رده‌های جدید سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات