خرید اینترنتی تورهای مسافرتی چگونه به کاهش هزینه‌های سفر منجر می‌شود؟

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خرید اینترنتی تورهای مسافرتی امروزه راهکاری سریع و امن و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود و مدنظر بسیاری از افرادی است که قصد دارند به خارج از کشور سفر کنند.
تبلیغات

حقیقت این است که خرید اینترنتی تور مسافرتی که با آنلاین‌شدن زندگی ما رواج یافته، مزایای بسیاری دارد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از: کاهش تردد در سطح شهر و کاهش زمان صرف‌شده برای انجام امور مختلفی چون خرید تور، بلیط و... و کاهش هزینه‌های جانبی مانند حمل‌و‌نقل. به‌همین‌دلیل، خرید تورهای مسافرتی مانند تور ایروان، استانبول، آفریقا و... مزایای بسیاری دارد و همین موضوع موجب شده دیگر خرید حضوری یا تلفنی تور مانند سابق طرفدار نداشته باشد.

می‌توان گفت یکی از جذابیت‌های خرید اینترنتی تور، همیشه دردسترس‌بودن آن است. بدین‌ترتیب در هر زمان از شبانه‌روز، حتی در روزهای تعطیل، می‌توانید تمام تورهای مسافرتی را برای خود فهرست کنید و از بین آن‌ها، تور دلخواهتان را انتخاب کنید و با کارت شتاب بانکی آن را بخرید. شما با خرید اینترنتی تورهای مسافرتی، مانند تور آنتالیا یا هر تور دیگری، می‌توانید آن‌ها را ازلحاظ قیمت، کیفیت خدمات، سرعت پرواز و... بررسی و مقایسه و سپس برای خرید اقدام کنید.

اگر تور دلخواهتان را از وب‌سایت‌ مطرحی مانند علی بابا بخرید که خدمات پشتیبانی باکیفیتی ارائه می‌دهد، هم از امکانات ویژه‌ای برخوردار خواهید شد و هم اگر در هر مرحله از خرید تور با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی آن تماس بگیرد. تیم پشتیبانی علی بابا ۲۴ ساعته در هفت روز هفته پاسخ‌گوی شما است. افزون‌براین، امکان استرداد هزینه‌ی خرید تور درصورت لغو سفر از دیگر امکاناتی است که علی بابا برایتان در نظر گرفته است.

علاوه‌براین، شما برای بررسی قیمت بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار می‌توانید به وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید و به‌عنوان مثال، قیمت بلیط تهران فرانکفورت را بررسی و سپس برای خرید اقدام کنید. در علی بابا، شما علاوه‌بر امکان خرید سریع و امن و مقرون‌به‌صرفه، امکان بررسی و مقایسه قیمت‌ها را نیز دارید و این، یعنی علی بابا انتخاب بیشتری به شما برای انتخاب بلیط سفر و تور می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات