گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال ۱۸ اردیبهشت به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه خرده‌فروشی آنلاینی در هند، صفحه‌‌ی اختصاصی گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را ایجاد کرد و پوستر مربوط‌به دستگا‌ه‌های جدید پیکسل را به‌اشتراک گذاشت.
تبلیغات

تاکنون اخبار فاش‌شده و غیررسمی بسیاری در مورد میان‌رده‌های بعدی گوگل منتشر شده است. پیش‌تر در تیزر منتشرشده‌ای از سوی گوگل گفته شده بود که پیکسل 3a و 3a ایکس ال ۱۷ اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شوند. فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین هندی Flipkart نیز صفحه‌ای اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند جدید گوگل پیکسل 3a ایجاد کرده و در آن به تاریخ ۱۸ اردیبهشت برابر با ۸ ماه می برای عرضه‌ی میان‌رده‌های گوگل اشاره کرده است.

وب‌سایت خرده‌فروشی هندی ضمن انتشار تصویری از شعار معروف «help is on the way» به‌معنی «کمکی در راه است» به تاریخ ۸ ماه می برابر با ۱۸ اردیبهشت‌ماه اشاره دارد. ولی به‌صورت مستقیم اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی دستگاه‌های جدید ندارد ولی احتمالا تاریخ درج‌شده روی پوستر زمان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید خواهد بود. 

گوگل پیکسل 3a

حدود یک هفته به تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند جدید گوگل باقی‌ مانده است. ولی با توجه به پوستر جدید گمان آن می‌رود که تاریخ ۸ می مربوط‌به تاریخ عرضه‌ی گوگل پیکسل 3a باشد. باتوجه به اینکه در حال حاضر گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ ازطریق FlipKart در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، منطقی است که فروش پیکسل 3a و پیکسل 3a XL نیز از همین طریق اجرایی شود. 

تاکنون رندرهای مختلفی از دستگاه‌های جدید گوگل به‌اشتراک گذاشته شده است. انتظار می‌رود که ظاهر گوشی‌های هوشمند جدید، شباهت بسیاری با پرچمداران کنونی گوگل داشته باشد.

گوگل پیکسل 3a

از نظر مشخصات، اطلاعات زیادی در دسترس نیست. اما به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند جدید با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ یا اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام، به‌همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پنل پشتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی به بازار عرضه شوند. باید منتظر بمانیم ببینیم درنهایت گوگل قصد دارد گوشی‌های هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات