خرید خانه یا اجاره آپارتمان در کرج فرصت مناسب برای خانه‌دار شدن

یک‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید خانه یا اجاره آپارتمان در کرج با توجه‌ به نزدیکی شهر کرج به تهران فرصتی مناسب برای افرادی است که در حال جستجوی ملک با قیمت مناسب هستند.
تبلیغات

کرج به‌عنوان مرکز استان البرز و با توجه‌ به فاصله‌‌ی نزدیک به شهر تهران، یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی است که جویای خرید آپارتمان در کرج هستند. از زمانی‌که تهران به‌عنوان یک قطب بزرگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نقشی پررنگ در کشور به عهده گرفت، کرج به واسطه‌ی فاصله‌ی نزدیک با پایتخت کشور به محلی برای سکنی گزیدن شماری از مهاجران به تهران تبدیل شد، به طوری که رشد جمعیتی این شهر و جای دادن مردم از اقصی نقاط ایران در این شهر، گویای این موضوع است.

در یک تا دو دهه‌ی اخیر عده‌ی زیادی از افراد به دلایل مختلف کرج را برای خرید خانه و محل سکونت و سرمایه‌گذاری برگزیده‌اند. برخی به واسطه‌ی افزایش جمعیت شهر تهران، آلودگی هوا یا گران شدن بیش از حد هزینه‌ی زندگی در تهران، نزدیک‌ترین شهر به تهران یا همان کرج را انتخاب کرده‌اند. همچنین باید به وجود واحدهای صنعتی متعدد در اطراف کرج و محورهای مواصلاتی بین کرج و تهران نیز اشاره کرد که عملا زندگی در کرج را برای عده‌ای به‌دلیل نزدیک شدن به محل کار، موجه‌تر می‌کند.

البته در این بین نباید تاثیر توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی را نادیده گرفت. باتوجه‌به افزایش جمعیت کرج و توابع آن، زیرساخت‌های ارتباطی بین کرج و تهران نیز افزایش یافته و همین موضوع رغبت افراد برای مهاجرت به این شهر را بیش‌ازپیش افزایش داده است. توسعه‌ی متروی کرج-تهران درکنار ساخت چندین بزرگراه بین تهران و کرج باعث شده تا روند مهاجرت به این شهر و توابع اطراف آن تسهیل شود.

سایت ملکی دلتا

عده‌ای نیز در جست‌وجو برای خرید خانه و فرار از اجاره‌نشینی، خرید خانه در کرج را باتوجه‌به قیمت‌های پایین‌تر در مقایسه با تهران انتخاب کرده‌اند. در طول یک سال اخیر و با رشد فزاینده‌ی قیمت ملک در تهران، بسیاری از افراد بار سفر را بسته و راهی کرج شدند؛ از این‌رو تقاضا برای خرید آپارتمان یا خانه درکنار اجاره‌ی آپارتمان و خانه در کرج نیز افزایش یافته است. دلتا به‌عنوان مرجعی برای ثبت آگهی، شهر کرج و توابع آن را نیز تحت پوشش قرار داده و متقاضیان خرید و فروش یا موجران و مستاجران می‌توانند برای ثبت آگهی یا مشاهده‌ی گزینه‌های موجود به دلتا مراجعه کنند.

سایت ملکی دلتا

اگر صرفا قصد خرید خانه ندارید، باز هم به مجله دلتا سر بزنید

دلتا با سابقه‌ی فعالیت ۴۰ ساله در زمینه‌ی املاک، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه‌ی آنلاین آغاز کرده است. املاک دلتا در حال حاضر دارای پلتفرمی تخصصی در حوزه‌ی نمایش و وارد کردن آگهی املاک بوده که روزانه میزبان بیش از صدها آگهی در زمینه خرید آپارتمان و اجاره آپارتمان است که توسط کاربران عادی و همچنین آژانس‌های ملکی همکار با دلتا ثبت می‌شود. املاک دلتا درکنار فراهم آوردن پلتفرمی برای ثبت آگهی ملکی، با انتشار مجله‌ی دلتا به ارائه‌ی اخبار و تحلیل وضعیت حوزه‌ی املاک و مستغلات نیز می‌پردازد. وب‌سایت دلتا علاوه‌بر ایکه محلی برای وارد کردن آگهی‌ و جستجوی ملک است، به‌عنوان یک مجله‌ی خبری و تحلیلی نیز ایفای نقش می‌کند. در این وب‌سایت می‌توان درکنار اخبار و گزارش در حوزه‌ی مسکن و املاک، اطلاعات کاربردی در حوزه‌هایی نظیر معماری و دکوراسیون منزل و نکات حقوقی ملکی و هزاران چیز دیگر نیز مشاهده کرد.

مجله دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

به غیر از خرید خانه یا اجاره آپارتمان در کرج و دیگر شهرها می‌توانید مجله دلتا را که درباره مسائل حقوقی، سلامتی، دکوراسیون منزل، گردشگری و دیگر موارد دیگر بخوانید و از اشتراک رایگان مجله دلتا بهره‌مند شوید.

ارائه مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در کرج

یکی دیگر از مواردی که سرویس دلتا را با رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای توسط آژانس‌های دلتا به‌صورت تلفنی است. کاربران دلتا برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود داشته باشند، می‌توانند به‌صورت رایگان با برقراری تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۸۶۸۶، اقدام به دریافت مشاوره‌ی تلفنی از سوی کارشناسان دلتا کنند. دلتا نه‌ تنها در زمینه‌ی انتخاب، بلکه در موارد حقوقی نیز مشاورانی دارد که به رایگان به کاربران این سرویس اطلاعات ارائه می‌کنند. اهمیت وجود مشاوران حقوقی زمانی پررنگ‌تر می‌شود که امروز کلاهبرداری‌های ملکی بیش از هر زمان دیگری خریداران و فروشندگان را تهدید می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات