آیفون‌های ۲۰۱۹ با شارژر ۱۸ واتی USB-C همراه خواهند بود

سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس شنیده‌ها، آیفون‌های جدید همراه‌با شارژر ۱۸ واتی USB-C راهی بازار خواهند شد.
تبلیغات

طبق اطلاعات فاش‌شده، انتظار می‌رود اپل سه مدل جدید از آیفون‌هایش را در اواخر امسال عرضه کند. به‌گفته‌ی مک اوتاکارا (Mac Otakara)، وبلاگ‌نویس ژاپنی، آیفون‌های جدید احتمالا آداپتور ۱۸ واتی با قابلیت شارژ سریع و کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C در جعبه خواهند داشت.

تکنولوژی شارژ سریع از سال ۲۰۱۷ با معرفی آیفون 8 به گوشی‌های اپل آمد. باتوجه‌به اینکه این آیفون‌ها همگی از شارژر 5W و کابل تبدیل لایتنینگ به USB-A برای شارژ استفاده می‌کردند، در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌شدند. حال اگر این شایعه‌ی وبلاگ‌نویس ژاپنی درست باشد، باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران آیفون خواهد شد.

هم‌اکنون قیمت تمام‌شده برای استفاده از تکنولوژی شارژ سریع جدید اپل، شامل شارژر 18W و کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C، حدودا ۴۸ دلار است. باتوجه‌به گزینه‌هایی که در آمازون برای شارژ گوشی‌های آیفون کاربران دردسترس است، سلیقه‌ی کاربران را می‌توان عامل مهمی در تصمیم برای خرید این محصول دانست. 

به‌نظر می‌رسد آیفون‌های جدید اپل که از کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C استفاده می‌کنند، حداقل ۷۴۹ دلار قیمت داشته باشند و این برای خریداران آن‌ها خبر خوشحال‌کننده‌ای است؛ زیرا می‌توانند آیفون‌های خود را به مک‌بوک‌ ایر و مک‌بوک‌ پرو جدید متصل کنند.

سال گذشته هم شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل با شارژر 18W و درگاه USB-C منتشر شده بود؛ ولی درنهایت، این شارژر فقط برای آیپد پرو ۲۰۱۸ عرضه شد. حال باتوجه‌به اینکه اوتاکارا این‌بار این شایعه را بارها تکرار کرده، امیدواریم عرضه‌ی این شارژر را با آیفون‌های ۲۰۱۹ شاهد باشیم.

charger

شارژر فابریک ارائه‌شده همراه‌با آیپد‌پرو ۲۰۱۸

افزون‌براین، اوتاکارا شایعاتی درباره‌ی وجود دروبین سه‌گانه در مدل بعدی آیفون‌های XS و XS Max و همچنین دوربین دوگانه در مدل بعدی آیفون XR منتشر کرده است. انتظار می‌رود این تلفن‌های همراه از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس همانند گلکسی اس ۱۰ برخوردار باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات