الوپست، سرویس مشترک الوپیک و شرکت ملی پست، معرفی شد

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
با امضای تفاهم‌نامه‌‌ی همکاری مشترک میان شرکت‌های پست جمهوری اسلامی ایران و الوپیک در روز سه‌شنبه ۳اردیبهشت، سرویس الوپست رسما رونمایی شد.
تبلیغات

اگر به‌تازگی اپلیکیشن «الوپیک» را به‌روز کرده باشید، با سوپراپلیکیشنی روبه‌رو می‌شوید که قرار است خدمات مختلفی ارائه دهد. روز سه‌شنبه ۳اردیبهشت در ساختمان مرکزی شرکت ملی پست، سرویس الوپست با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست درکنار مدیرعامل شرکت الوپیک رونمایی شد.

حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، زنجیره‌ی خدمت‌رسانی در عرصه پست را نیازمند تکمیل دانست. وی یادآور شد:

از شش ماه قبل، فعالیت و همکاری با الوپیک را شروع کردیم تا خدمات پستی را با کمک بخش خصوصی ارائه کنیم تا شهروندان بتوانند از محل کار یا منزل خود برای تمام نقاط کشور و حتی خارج از ایران محموله‌ی پستی ارسال کنند. قراردادی که بین شرکت ملی پست و الوپیک منعقدشده منحصربه‌فرد نیست و این آمادگی را داریم که با سایر شرکت‌های مربوط همکاری کنیم. این امتیازی برای الوپیک است که کار را زودتر شروع کرده است.

مهدی نایبی، مدیر مجموعه الوپیک، با ابراز خرسندی از همکاری شرکتی خصوصی با مجموعه‌ای دولتی در چنین ابعادی گفت:

با تقویت این همکاری، خدمات با سرعت بیشتر و چابکی مناسب‌تر ارائه می‌شود و خوشبختانه در بخش دولتی و خصوصی به بلوغی رسیده‌ایم که برای سرویس‌دهی بهتر به کاربران با یکدیگر همکاری کنیم.

این همکاری در روند نامه‌رسانی تغییری ایجاد نخواهد کرد و  نیروهای پستچی به روال سابق به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در گذشته، هر فرد برای ارسال محموله باید به اداره پست مراجعه می‌کرد اما با راه‌اندازی سرویس الوپست این امکان فراهم خواهد شد که بسته از هر مبدائی اعم از منزل یا محل کار گرفته و به اداره‌ی پست تحویل داده شود. درنتیجه، این روند هیچ تأثیری بر کار پستچی‌ها نمی‌گذارد. در اپلیکیشن الوپست، رده‌های مختلف وزنی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با اعلام مشخصات، هزینه‌ی پستی را ساده‌تر پرداخت کنند. 

مدیر مجموعه الوپیک در این مراسم گفت:

یکی از بهترین تجربیات ما راه‌اندازی این سرویس در چهار ماه است؛ درحالی‌که این تجربه در کشورهای دیگر حدود دو سال طول کشیده است.

در بازار کنونی، الوپیک را بیشتر به‌عنوان سرویس جابه‌جایی کالا یا مسافر می‌شناسیم؛ اما به‌گفته‌ی مدیر این مجموعه، قرار است الوپیک به بستری کامل برای سرویس‌دهی چندمنظوره و کامل تبدیل شود تا انواع سرویس‌های کنونی در قالب اپلیکیشنی جامع ارائه شود. در روز جهانی ارتباطات، ۲۷اردیبهشت، این سرویس دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات