بیمه اقامت و سفر داخلی در سایت شب برای اولین بار در ایران

دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سطح کیفیت خدمات در دنیای خدمات آنلاین، با آنچه که در کسب‌وکارهای حضوری وجود دارد، کمی متفاوت است.
تبلیغات

کسب‌وکارهای آنلاین نه‌تنها باید وظیفه اصلی خود را به‌خوبی کسب‌وکارهای آفلاین انجام دهند؛ بلکه ارزش‌های جدیدی برای مشتری ایجاد کرده و توجه آن‌ها را به خود جلب کنند. بیمه اقامت و سفر که برای اولین‌بار ازطریق سایت شب ارائه می‌شود نیز از همین خدمات ویژه است.

خدمات وبسایت شب، از ابتدا تاکنون

تضمین رعایت بهداشت اقامتگاه و تضمین ایمنی برخی از این خدمات هستند که وبسایت شب در مسیر رضایت مشتری آن­‌ها را فراهم کرده و در حال حاضر این دو ویژگی به یک امتیاز برای کاربران وبسایت شب تبدیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های استفاده از وبسایت شب، پشتیبانی کاربر تا پایان سفر اوست که باعث تجربه سفری آرام و به‌یادماندنی می‌شود.

اما وبسایت شب معتقد است که همیشه سطوح بالاتری از ارائۀ خدمات و رضایت کاربر وجود دارد و به همین دلیل برای افزودن ویژگی‌های بیشتر تلاش می‌کند.

بیمه اقامت و سفر – خدمتی جدید در وبسایت شب برای سفر های داخل کشور

بیمه اقامت و سفر که برای اولین‌بار در ایران توسط سایت شب ارائه می‌شود، خدمت جدیدی است که در مسیر ارائه‌ی خدمات منحصر‌به‌فرد در دسترس کاربران شب  قرار گرفته است. این اولین‌بار در ایران است که خدمت بیمه اقامت و سفر توسط وب سایت‌های اجاره آنلاین اقامتگاه به کاربران ارائه می‌شود.

در این طرح، مهمان‌های اقامتگاه‌ها و ویلاهای وبسایت شب به تعداد روزهایی که در این اقامتگاه ها مهمان هستند بیمه حوادث خواهند بود. نکته‌ی قابل‌توجه در این طرح این است که این بیمه شامل حوادث خارج از محل اقامتگاه نیز است.

این خدمت با همکاری وبسایت شب و بیمه سامان به کاربران ارائه می‌شود و نوعی از بیمه مسافرتی است که شامل حوادث در سفر خواهد بود. در طرح خدمات بیمه حوادث سفر سامان از خدمات بیمه های خارجی الگوبرداری شده است.

در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر در ماه، از این بیمه استفاده می‌کنند و این خدمت ویژه قدمی بزرگ و اتفاقی مهم در صنعت گردشگری کشور است.

خدمات بیمه ی سایت شب برای میزبانان

سایت شب برای اطمینان خاطر و آسایش بیشتر میزبانان هم خدماتی در نظر گرفته است. بیمه‌ی آتش‌سوزی و اموال بیمه‌ی سامان، در طول مدت اقامت مسافران خدمت نوینی است که سایت شب برای اولین‌بار در ایران به میزبانان ارائه می‌دهد. 

خدمات بیمه سفر سامان در وبسایت شب

بیمه سامان را می‌توانیم یکی از مطمئن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌­های بیمه در صنعت گردشگری و در زمینه بیمه سفر دانست و به همین دلیل نیز کاربران می‌توانند با آسایش خیال بیشتری نسبت‌به رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا در شمال از وبسایت شب اقدام کنند.

خدمات بیمه سفر سامان شامل مواردی همچون «پوشش بیمه درمان مسافرتی، جبران هزینه های ناشی از سرقت موبایل، تبلت و لپ‌تاپ در طول سفر، بیمه سرقت و حوادث منزل» در طول مدت سفر است.

چرا بیمه سفر و اقامت اهمیت دارد؟

سفر نوعی از ماجراجویی است. البته این ماجراجویی در بیشتر مواقع با اوقاتی خوش و دلنشین همراه است، اما در برخی موارد ممکن است اتفاقاتی حین سفر رخ دهد که سفر شما را تبدیل به یک مشکل کند. مهم نیست که قصد سفر به کدام شهر را دارید، اگر قصد اجاره ویلا در رامسر، اجاره ویلا در کیش، چالوس یا  اقامت در هر شهر دیگری را دارید، باز هم بیمه سفر و اقامت سامان پشتیبان شما است.

بیمه سفر و اقامت در چنین شرایطی بسیار کارآمد خواهد بود و می‌تواند حلال بخشی از  مشکلات سفر باشد. از طرفی وجود این بیمه باعث اطمینان‌خاطر و آرامش بیشتری برای مسافران خواهد بود و به این ترتیب بهترین تجربه سفر، برای کاربران رقم خواهد خورد.

چطور از خدمات بیمه سفر استفاده کنید؟

برای استفاده از خدمات بیمه اقامت و سفر وبسایت شب لازم نیست کار خاصی انجام دهید. درواقع پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام و رزرو اقامتگاه و شروع سفر بیمه مورد نظر برای شما فعال خواهد شد و شما تحت پوشش این بیمه قرار خواهید گرفت.

در صورتی که شرایط اضطراری برای استفاده از بیمه به وجود آمد می‌توانید با شماره پشتیبانی وبسایت شب تماس گرفته و از راهنمایی و پشتیبانی تیم قدرتمند پشتیبانی وبسایت شب بهره ببرید. همکاران ما در تیم پشتیبانی به‌سرعت هرگونه مشکلی را برطرف کرده و راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات