ماکت مک‌ لارن سنا ۲۰۱۹ با قیمت ۱۳ هزار دلار معرفی شد

یک‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت املگم که در ساخت ماکت‌های با‌کیفیت در سایز بزرگ مهارت خاصی دارد، به‌تازگی ماکتی با مقیاس ۱:۸ از مک‌لارن سنا را معرفی کرده است.
تبلیغات

با ۱۳ هزار دلار پول نقد می‌توان یک خودرو اسپرت دست دوم خرید یا به سفر خارج از کشور رفت؛ شاید فکرش را هم نکنید، اما با این مبلغ می‌توان یک مارکت مک‌لارن سنا در مقیاس ۱:۸ هم خرید.

ماکت مک‌لارن سنا

املگم (Amalgam) که به ساخت مدل‌های بسیار باکیفیت در مقیاس‌های بزرگ معروف است، به‌تازگی جدیدترین مدل خود از مک‌لارن سنا را معرفی کرده است. با وجود اینکه قیمت این ماکت به‌اندازه یک خودرو هاچبک کوچک در بازار جهانی آب می‌خورد؛ اما علاقه‌مندانی وجود دارند که بی‌درنگ این مدل را خریداری خواهند کرد.

ماکت مک‌لارن سنا

برند املگم اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ ماکت مک‌لارن سنا را با قیمت ۸,۳۲۴ دلار در مقیاس ۱:۸ عرضه کرد. اکنون شرکت مک‌لارن نسخه ۱:۸ ماکت مک‌لارن سنا را به‌روزرسانی کرده و این‌بار ریموت کنترلی را برای ماکت درنظر گرفته است. به‌طور مثال یک اشاره کوچک روی ریموت کنترل، درهای چپ یا راست مدل را باز می‌کند.

ماکت مک‌لارن سنا

علاوه‌بر این، دکمه‌های دیگری روی ریموت کنترل ماکت وجود دارد که روشن شدن چراغ‌های داخل کابین، چراغ‌های جلو و عقب و قفل شدن درها را کنترل می‌کند. به‌جز ریموت کنترل جدید، ظاهر مک‌لارن سنا املگم نسبت‌به مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده است. ماکت ۱:۸ ساخته‌شده از مک‌لارن سنا توسط املگم، جزئیات خودرو واقعی را به‌طور خارق‌العاده‌ای به‌ تصویر کشیده است. جزئیات به‌کاررفته در این ماکت آن‌قدر به‌واقعیت شباهت دارد که ممکن است در عکس‌های منتشرشده آن‌ را با مک‌لارن سنا واقعی اشتباه بگیرید. نمونه‌های ارزان‌تر ماکت این خودرو، البته با کیفیت بسیار پایین هم وجود دارد؛ مثلاً مدل لگو، تنها ۱۷ دلار قیمت می‌خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات