با برنامه‌نویسی، کسب‌وکار رؤیاهای خود را بسازید

دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و نیازمندی به زبان‌های برنامه‌نویسی، مهارت‌های لازم برای توسعه‌ی نرم‌افزارهای موبایل و وب نیز هرروز متنوع‌تر می‌شود. وب‌سایت اُکسیما با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS و وب، زمینه‌ی کسب مهارت فعالان این حوزه را فراهم می‌کند.
تبلیغات

سرعت افزایش تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در جهان و گسترش استفاده از آن (ازجمله پیوند آن با اینترنت اشیاء) نیاز همیشگی به توسعه‌دهندگان پلتفرم‌ها و سیستم‌های عامل را بیشتر کرده است.

بازار کار خوب و خوش‌آتیه

لزوم خلاقیت و نوآوری و گشودن راه‌های جدید برای بهره‌گیری هرچه‌بیشتر از این تکنولوژی، عرصه را برای افرادی بازکرده که تشنه‌ی یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی هستند. افزون‌براین، بازار کسب‌و‌کار این افراد باتوجه‌به نیازهای مذکور تضمین شده و جوانان با اطمینان از آینده می‌توانند وارد این میدان شوند.

اُکسیما تلاش می‌کند با ایجاد فضایی عادلانه برای آموزش، امکانات یکسانی دراختیار استعدادها و علاقه‌مندان قرار دهد تا از هر نقطه‌ای بتوانند مهارت‌های توسعه وب را بیاموزند و وارد کسب‌وکاری مطمئن شوند.

دوره‌های آموزشی اُکسیما توسعه‌دهندگان این فضا را به زبان‌های مدرن و به‌روز برنامه‌نویسی مسلح می‌کند تا فرصت‌های شغلی مناسب‌تری در فضای رقابتی کسب‌و‌کار پیدا کنند.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دوره‌های آموزشی اُکسیما

۱جامع و کاربردی

۲. پروژه‌محور

۳. تدریس توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای

۴. تضمین آینده‌‌ی کاری و ضمانت بازگرداندن وجه درصورت استخدام‌نشدن

۵. دستیابی به توانایی و مهارت انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی از صفر تا صد

۶. دستیابی به توانایی راه‌اندازی انواع استارتاپ‌های اینترنتی

دوره‌های آموزشی اُکسیما

۱. برنامه‌نویسی اندروید را حرفه‌ای یاد بگیرید

روزانه بیش از یک‌میلیارد نفر از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند. ازاین‌رو، اندروید فراگیرترین سیستم‌عامل برای تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و... محسوب می‌شود و نزدیک به ۷۰ درصد از سهم بازار را ازآنِ خود کرده است. این، بازار عظیمی است که همواره به توسعه‌دهندگان خلاق و توانمند و نوآور نیاز دارد و درآمد چشمگیری از این راه نصیب آنان می‌کند. در این دوره، شرکت‌کنندگان بدون هیچ پیش‌نیازی توسعه اندروید بر پایه جاوا را از مرحله‌ی مقدماتی تا پیشرفته یاد می‌گیرند و در پایان دوره، خواهند توانست هر اپلیکیشنی را برای سیستم‌عامل اندروید طراحی کنند و به‌راحتی وارد بازار کار شوند.

۲. یک قدم فراتر با پرداخت درون‌برنامه‌ای

شرکت‌کنندگان در دوره یک قدم فراتر با پرداخت درون برنامه‌ای با امکان فروش محصولات به کاربران و طراحی روش‌های خرید آسان برای آنان آشنا می‌شوند. راه‌اندازی فروشگاه با امکان فروش محصولات متنوع، مثل فایل‌های موسیقی قابل دانلود یا سکه‌ی مجازی بازی‌ها ازجمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است. همچنین در دوره‌ی جدید که ثبت‌نام آن به‌تازگی آغاز شده، نحوه‌ی راه‌اندازی پرداخت درون‌برنامه‌ای کافه‌بازار در اپلیکیشن‌ها مرور خواهد شد. باتوجه‌به اهمیت این دوره در افزایش سطح و توانایی برنامه‌نویسی، شرکت در آن را به تمام علاقه‌مندان توصیه می‌کنیم.

۳. لطفا برنامه‌نویسی iOS را حرفه‌ای یاد بگیرید

این دوره بسته‌ی کامل یادگیری زبان iOS است. در این دوره، زبان برنامه‌نویسی سوئیفت آموزش داده می‌شود که با وجود سطح درخورتوجهش، برای مبتدیانی بسیار مناسب است که قصد دارند برنامه‌نویسی را یاد بگیرند. در این دوره، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند چگونه توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای سیستم‌عامل محصولات اپل باشند. ازآنجاکه مشتریان اپل بیش از استفاده‌کنندگان از اندروید حاضرند برای خرید نرم‌افزارها هزینه کنند، گذراندن این دوره امکان کسب درآمد بیشتری به شرکت‌کنندگان خواهد داد.

۴. جادو با کاتلین

زبان برنامه‌نویسی کاتلین زبانی مدرن در برنامه‌نویسی اندروید است. کاتلین حتی بیش از جاوا با اندروید سازگاری دارد و روی نسخه‌های قدیمی اندروید کار می‌کند. هر برنامه‌ی کاتلین به‌ سرعت برنامه‌ی جاوا و در برخی مواقع سریع‌تر از آن اجرا می‌شود. یادگیری این زبان برنامه‌نویسی برای افراد مسلط به جاوا آسان است و جای خود را در بین توسعه‌دهندگان اندروید به‌خوبی بازکرده است. در این دوره، ضمن آموزش کامل زبان کاتلین، انواع آرایه‌ها، متغیر‌ها، توابع و مباحثی هم‌چون شی‌ءگرایی آموزش داده می‌شود. بررسی ساخت اپلیکیشن دیجی‌کالا از صفر تا صد هم ویژه‌ی این دوره در نظر گرفته شده است.

۵. لذت برنامه‌نویسی وب با لاراول 

این دوره برای علاقه‌مندان به توسعه‌ی وب و یادگیری آن برگزار می‌شود. پرکاربردترین زبان برنامه‌نویسی PHP است و لاراول چهارچوب متن‌باز این زبان است؛ ازاین‌رو، برای شرکت در این دوره داوطلب به زبان PHP باید مسلط باشد. در این دوره علاوه‌بر تمامی سرفصل‌های فنی، سعی می‌شود نقشه‌ی راهی برای توسعه‌دهندگان وب ترسیم شود تا بعد از دوره، بتوانند مسیر خود را به‌خوبی مشخص کنند.

۶. جاوااسکریپت را قورت بده!

شاید بتوان جاوااسکریپت را فراگیرترین زبان برنامه‌نویسی در دنیای وب دانست تا جایی که آن را «زبان وب» لقب داده‌اند. در سال‌های اخیر، روش‌هایی که برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان از جاوااسکریپت استفاده یا با مفسران این زبان ارتباط برقرار می‌کنند، به‌طرز چشمگیری پیشرفت کرده است. این دوره‌ی آموزشی به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند جاوااسکریپت را از صفر تا صد بیاموزند. مهم‌ترین نکته این است که هزینه‌ی شرکت در این دوره‌ی غیرحضوری یک‌چهارم هزینه‌ی کلاس‌های حضوری است.

۷. طراح حرفه‌ای صفحات وب باشید

این دوره، دوره‌ای جامع و کاربردی است و شاید به‌جرئت بتوان گفت به‌روزترین دوره‌ی آموزشی طراحی صفحات وب که شرکت‌کنندگان را با مفاهیم اساسی و پایه‌ای طراحی صفحات وب آشنا می‌کند. آموزش زبان‌های HTML5 و CSS3 با جزئیات کامل و به‌صورت کاملا عملی و کاربردی از ویژگی‌های این دوره است؛ به‌خصوص اینکه مباحثی مانند طراحی قالب متناسب با سئو، طراحی وب واکنش‌گرا (Responsive)، تبدیل قالب فتوشاپی به صفحه‌ی وب و آموزش فارسی‌سازی قالب‌های خارجی به‌صورت کاملا عملی از پایه تا پیشرفته در این دوره در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت اُکسیما به آدرس www.oxima.ir مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات