انتشار اطلاعات و قیمت وان پلاس 7 روی یک وبسایت خرده‌فروشی آنلاین

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
یک فروشگاه معتبر آنلاین صفحه‌ای برای فروش وان‌پلاس ۷ گوشی پرچم‌دار بعدی شرکت OnePlus باز کرده و در آن قیمت و برخی مشخصات این گوشی پرچم‌دار را ارائه کرده است.
تبلیغات

گوشی‌های موفق و رده‌بالای شرکت وان‌ پلاس در سال‌های گذشته پیشرفت و ارتقای پایداری را تجربه کرده است. وان‌پلاس در ابتدا شرکتی بود که تنها برای طرفداران پیگیر گوشی‌های هوشمند شناخته شده بود، آن‌هایی که مشتاقانه به‌دنبال آخرین فناوری‌ها اما با کمترین قیمت‌های بازار بودند. اما امروز به یقین می‌توان گفت که وان‌پلاس موفق شده تا خود جریان‌ساز بازار گوشی‌های هوشمند باشد؛ به‌خصوص از زمانی‌که وارد قراردادی با اپراتور T-Mobile برای فروش مستقیم گوشی‌هایش به مشتریان آمریکایی شده است.

گوشی‌های جدید وان پلاس همواره هیجان‌انگیز ظاهر شده‌اند. هواداران مشتاقانه در پی اطلاع از آخرین فناوری‌های جذاب گنجانده‌شده در گوشی‌های جدید این شرکت هستند و در عین حال مشتاقند که بدانند پرچم‌دار جدید وان پلاس چقدر ارزان‌تر از گوشی‌های پرچم‌دار معروف تمام خواهد شد. برای مثال پرچم‌دار وان پلاس 6T از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش برخوردار بود که در آن زمان فناوری تازه‌ای بود و همزمان قیمتی در حدود ۵۵۰ دلار داشت.

 oneplus 6t

به‌تازگی فروشگاه آنلاین GizTop روی وب سایت خود فهرستی از اطلاعات گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس 7 را منتشر کرده است که قیمت و برخی از مشخصات پرچم‌دار بعدی شرکت وان‌پلاس را آشکار می‌کند.

oneplus 7

براساس اطلاعات مندرج در این فهرست، در وان‌پلاس ۷ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام استفاده شده و این گوشی هوشمند در دو نسخه با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد. تأمین انرژی این دستگاه پرچم‌دار قدرتمند را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بر عهده خواهد داشت. با وجود چنین امکانات چشمگیری، قیمت پرچم‌دار جدید OnePlus همچنان در بازه‌ای به‌شدت منطقی، با حداقل قیمت ۵۷۰ دلار قرار گرفته است.

در مورد دوربین به‌کاررفته در پرچم‌دار وان پلاس ۷ شایعات جذابی که وجود داشت گویا بنابر این فهرست به حقیقت پیوسته است. ماژول اصلی دوربین در پشت دستگاه شامل سه لنز دوربین با سنسورهای ۴۸، ۲۰ و بالاخره ۵ مگاپیکسلی است. شایعاتی نیز در مورد وجود یک فناوری زوم ده برابری بدون افت جزئیات در پرچم‌دار وان‌پلاس ۲۰۱۹ وجود دارد که گویی آن را از پسرعموهای خود ساخت شرکت اوپو به ارث برده است.

برای دوربین سلفی در این فهرست از عبارت پاپ‌آپ استفاده شده که تأیید دوباره‌ای بر شایعات اخیر در مورد لنز دوربین بیرون جهنده‌ای است که در یک ماژول مکانیکی مخفی شده و تنها به هنگام درخواست کاربر از محل اختفای خود خارج می‌شود. هدف وان‌پلاس از این سازوکار مکانیکی برای دوربین سلفی قطعاً توسعه‌ی ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی پرچم‌دار و کاهش حاشیه‌ها بدون ایجاد بریدگی یا ناچ و ساختِ یک نمایشگر لب‌به‌لب است.

با تمام این اوصاف، دو اشکال در فهرست منتشرشده وجود دارد. اولین اشکال این است که در خصوصیات نمایشگر این گوشی پرچم‌دار از عبارت بریدگی قطره‌ای استفاده شده که با مکانیزم دوربین سلفی بیرون جهنده سازگاری ندارد و یک بریدگی قطره‌ای قطعاً محل قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود.

oneplus 7

ایراد دوم این است که در قسمت وزن دستگاه، عدد وزن ذکرشده دقیقاً مشابه با گوشی نسل قبل OnePlus 6T است. یکسان بودن وزن این گوشی با پرچم‌دار قدیمی چندان بعید نیست؛ ولی با نگاهی فراگیر به فهرست مشخصات ارائه‌شده برای وان پلاس ۷ دیده می‌شود که مشخصات در برخی ردیف‌ها مبتنی بر شایعات و اطلاعات فاش‌شده‌ی موجود است و ردیف‌های دیگر گویا با مشخصات پرچم‌دار سال گذشته‌ی وان‌پلاس پر شده تا صفحه‌ی اطلاعات خارج‌ازدسترس این گوشی خالی به نظر نرسد.

در هر حال تا معرفی رسمی این گوشی یا عرضه‌ی آن، مدتی طول خواهد کشید. گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 5 در ماه ژوئن و گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 در ماه می معرفی شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در ماه آوریل سال جاری معرفی شود و معرفی این گوشی در بازه‌ی زمانی ماه‌های می تا ژوئن نیز دور از انتظار نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات