تپ‌سی امکان تسویه حساب در لحظه را برای رانندگان خود فراهم کرد

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
تاکسی آنلاین تپسی در جدیدترین اقدام خود امکانی به اپلیکیشن رانندگان اضافه کرده که رانندگان می‌توانند اعتبار حساب خود را در لحظه به حساب بانکی منتقل کنند.
تبلیغات

رانندگان تپسی از این به‌بعد، می‌توانند با دانلود و نصب جدیدترین نسخه‌ی تپ‌سی سفیران، به‌سادگی و در طول روز فقط با لمس دکمه‌ی «تسویه‌حساب در لحظه» سهم خود از هزینه‌ی سفر یا سفرهای انجام‌شده را به حساب خود منتقل کنند. پیش‌ازاین، درآمد روز قبل رانندگان تپسی در ساعات مشخصی از روز به حساب بانکی آن‌ها واریز می‌شد؛ اما با اضافه‌شدن این قابلیت جدید، آن‌ها می‌توانند اعتبار خود را در هفت روز هفته و روزهای تعطیل و در هر ساعتی به حساب بانکی‌شان منتقل کنند.  

بسیاری از رانندگان تاکسی‌های آنلاین ترجیح می‌دهند هزینه‌ی سفر را به‌صورت نقدی دریافت کنند؛ اما مسافران پرداخت آنلاین را ترجیح می‌دهند. این موضوع مشکلات و نارضایتی‌های زیادی برای مسافران و رانندگان ایجاد کرده بود؛ اما تپ‌سی با حل پیچیدگی‌های فنی و مالی این موضوع و با هدف رفاه رانندگان و مسافران، این امکان را نخستین‌بار در تاکسی‌های اینترنتی ایران فعال کرده است.

این امکان جدید، از امروز به اپلیکیشن رانندگان تپ‌سی اضافه شده و انتظار می‌رود به‌تدریج تمامی رانندگان از آن استفاده کنند. رانندگان برای استفاده از این قابلیت باید نسخه‌ی جدید برنامه را نصب و سپس، شماره‌ی شبای یکی از بانک‌های طرف قرارداد را وارد کنند. سپس، با انتخاب «تسویه در لحظه» در «تنظیمات تسویه‌ی اعتبار» این امکان تا بعد از ۲۴ ساعت برایشان فعال خواهد شد. در‌حال‌حاضر، این امکان با یک بانک شروع شده و در آینده‌ی بسیار نزدیک، بانک‌های جدید به این قابلیت اضافه خواهند شد. 

تسویه‌ی رانندگان تنها به یکی از دو روش پرداخت روزانه یا پرداخت در لحظه انجام می‌شود و رانندگان می‌توانند در یک روز تا سقف پنج‌بار از دکمه‌ی «تسویه‌ی اعتبار» استفاده کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات