ایرفون جدید هواوی با اتصال به گوشی شارژ می‌شود

سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی درکنار پرچم‌داران جدید سری P، ایرفون جدیدی با ویژگی‌هایی خلاقانه معرفی کرده است.
تبلیغات

هواوی ایده‌ای جدید و خاص را برای شارژ ایرفون‌های بی‌سیم ارائه داده که در نوع خود جذاب است. ایرفون‌های دورگردنی جدید هواوی به‌نام فری‌لیس (FreeLace) از یکدیگر جدا می‌شوند. با جداشدن این ایرفون‌ها، فیش USB-C نمایان می‌شود که می‌توانید آن را به درگاه USB-C گوشی خود متصل و شارژ کنید. برای شناساندن ایرفون به گوشی، فقط کافی است آن را به درگاه USB-C متصل کنید تا فرایند اتصال (Pairing) به‌صورت خودکار انجام شود.

این ایده‌ی جدید نه‌تنها باعث می‌شود برای شارژ ایرفون به کابل جداگانه‌ای نیاز نداشته باشید؛ بلکه فرایند شناساندن ایرفون به گوشی را هم بسیار ساده‌تر می‌کند. با هربار شارژ ایرفون‌های جدید هواوی، می‌توانید ۱۸ ساعت به موسیقی گوش دهید یا ۱۲ ساعت مکالمه کنید.

هواوی فری لیس / Huawei FreeLace

به‌لطف فناوری شارژ سریع، تنها با ۵ دقیقه متصل‌کردن ایرفون‌ها به گوشی، می‌توانید تا چهار ساعت از آن‌ها استفاده کنید. ظاهر این ایرفون‌ها ما را به یاد ایرفون‌های سری Bullet محصول وان‌پلاس می‌اندازند. ازنظر مقاومت دربرابر عوامل بیرونی، چینی‌ها گواهی IPX5 را برای این محصول به‌دست آورده‌اند که به‌معنای مقاومت دربرابر آب و تعرق است. تعادل وزنی نیز در این محصول رعایت شده و دو ماژول نسبتا بلند در دو سمت ایرفون علاوه‌بر باتری، کلیدهای کنترل موسیقی و صدا را در خود جای داده‌اند.

کلیدهای کنترلی موجود روی ایرفون‌ها برآمدگی زیادی دارند و همین امر لمس آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. ازنظر صدا نیز، صدای FreeLace بیس مناسبی دارد. این صدا را بلندگوهایی تولید می‌کنند که قطر آن‌ها به ۹.۲ میلی‌متر محدود شده است.

ایرفون‌های جدید هواوی درکنار دو گوشی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو معرفی شدند. شایان ذکر است ویژگی اتصال خودکار این ایرفون‌ها به گوشی، تنها به آن‌ دسته از گوشی‌های هوشمند محدود می‌شود که از آخرین نسخه‌ی رابط کاربری هواوی، موسوم به EMUI 9.1 استفاده می‌کنند. دارندگان دیگر گوشی‌ها باید از همان فرایند سنّتی برای شناساندن این ایرفون‌ها به گوشی استفاده کنند. در‌عین‌حال، تمامی گوشی‌های دارای درگاه USB-C می‌توانند برای شارژ FreeLace استفاده شوند. چینی‌ها این محصول جدید را به قیمت ۹۹ یورو و در رنگ‌های مختلفی ارائه خواهند کرد تا با رنگ‌های پرچم‌داران جدیدشان همخوانی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات