موتور دوربین سلفی پاپ‌ آپ اوپو F11 پرو ۱۰۰ بار در روز و به‌مدت ۶ سال کار می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند اوپو اف ۱۱ پرو از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد. موتور این دوربین پاپ آپ اگر به مدت ۶ سال و هر روز ۱۰۰ مرتبه مورد استفاده قرار گیرد، دچار مشکل نخواهد شد.
تبلیغات

اواسط اسفندماه، اوپو F11 پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد. اخیرا استفاده از دوربین پاپ‌آپ در گوشی‌های هوشمند شرکت‌هایی همچون اوپو و ویوو دیده می‌شود. 

اما از آنجایی که تجهیز گوشی‌های هوشمند به دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ، به‌تازگی رواج یافته است، برخی کاربران نسبت به دوام دوربین پاپ‌آپ به دیده‌ی شک و تردید نگاه می‌کنند؛ اوپو چنین دیدگاهی در مورد دوربین‌‌های پاپ‌آپ را صحیح نمی‌داند. موتور دوربین پاپ‌آپ گوشی هوشمند اوپو اف ۱۱ پرو، اگر به‌مدت ۶ سال و هر روز ۱۰۰ مرتبه مورد استفاده قرار گیرد، مشکلی به‌وجود نخواهد آمد. 

این بدان معنی است که حتی در صورت استفاده‌ی زیاد به‌عنوان یک علاقه‌مند به عکاسی سلفی از گوشی اوپو اف ۱۱ پرو ، دچار هیچ مشکل مکانیکی نخواهد شد. اگر کاربران از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی به‌‌جای تشخیص‌چهره (که از دوربین سلفی بهره می‌برد) استفاده کنند، طول عمر موتور دوربین پاپ آپ بیشتر هم خواهد شد.

صدایی در ویدئوی منتشر شده با این توییت به گوشی می‌رسد که در حقیقت صدای تولید شده توسط دستگاه است؛ این صداهای شخصی‌سازی شده جذابیت استفاده از این قابلیت را بیشتر می‌کند. معمولا در هنگام کار کردن با پرینتر، هارد دیسک، فلاپی دیسک نیز صداهای مختلفی شنیده می‌شود. ویدئوی به‌اشتراک گذاشته شده سعی دارد صداهای مختلف را با ترکیب تصویر به‌نمایش بگذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات