آنر در پی تولید گوشی هوشمند تاشدنی و ورود به بازار آمریکا نیست

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
برند Honor، در سال‌های اخیر با عرضه‌ی گوشی‌هایی با نام اختصاصی آنر، عملا از هواوی مستقل شده است.
تبلیغات

با آنکه، برند آنر، همچنان به‌عنوان زیرمجموعه‌ی هواوی فعالیت می‌کند، اما چند سالی است که تولیداتش مستقل از هواوی و متکی به خود انجام می‌شود. Honor، حتی محصولات جذابی تولید کرده که دیگر اثری از برند هواوی در آن‌ها دیده نمی‌شود. ظاهرا، هدف آنر، برندسازی هرچه بیشتر و جلب توجه به نام این برند است.

مدیرعامل آنر، جورج ژائو، ظاهرا محصول جدید انعططاف‌پذیر هواوی، یعنی Mate X را تولید ایده‌آلی نمی‌داند.  وی معتقد است، در سال آینده میلادی، تکنولوژی تازه متولد شده‌ی گوشی‌های انعطاف‌پذیر، پیشرفت قابل توجهی خواهد کرد. البته ژائو، طی مصاحبه‌ای در رویداد MWC بارسلونا، بیان کرده، طراحی Huawei Mate X را دوست دارد؛ هر چند این موضوع، به این معنا نیست که گوشی انعطاف‌پذیر آنر، تقلیدی از Mate X خواهد بود. علت اصلی اینکه Honer می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ برای عرضه‌ی اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود صبر کند، قیمت فوق‌العاده نجومی این دستگاه‌ها در حال حاضر است.

میت ایکس هواوی / Huawei Mate X

Huawei Mate X

جورج ژائو، در پی یافتن راهی برای تولید گوشی انعطاف‌پذیر برای مخاطب هدف خاص خودش است. هدف وی، شاید زمان‌بر و محتاج انجام توافقاتی باشد؛ زیرا، در حال حاضر گران‌ترین گوشی آنر در بازار ایالات متحده، تنها ۴۹۹ دلار است و تحمیل قیمت ۲۰۰۰ دلاری گوشی منعطف به بازار هدف ایالات متحده امکان‌پذیر نیست.

نکته‌ی قابل‌توجه این است که، Honer، تمایل زیادی برای همکاری با توزیع‌کنندگان در بازار ایالات متحده ندارد و تمرکز اصلی این شرکت بیشتر به سمت بازار اروپا، خاورمیانه و آمریکای لاتین رفته است. البته، این شرکت همچنان به فروش گوشی‌های انتخابی در سایت آمازون ادامه می‌دهد. اما نمی‌توان تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی گوشی‌هایی مانند Honor View 20 یا Honor 8X تعیین کرد.

دور از ذهن نیست که آنر، در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی یک گوشی 5G در سال جاری میلادی باشد. این مطلب، تنها خبری بود که مدیرعامل Honor، حاضر به افشای آن شد و هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون ویژگی‌ها و زمان عرضه‌ی چنین دستگاهی در دست نیست.

نظرات ارزشمند خود را راجع به برند آنر، با زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات