بهبود امتیاز گلکسی اس 10 پلاس مجهز به اکسینوس 9820 در گیک‌بنچ

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بنچمارک جدید منتشرشده از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از بهبود امتیاز مدل اکسینوسی درمقایسه‌با گذشته خبر می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ، هرروز اطلاعات و مشخصات بیشتری درباره‌ی این گوشی سامسونگ منتشر می‌شود. آخرین جزئیات منتشرشده نیز به اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ درباره‌ی مدل اس 10پلاس با تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ اختصاص دارد.

galaxy s10+ benchmark / بنچمراک گلکسی s10 پلاس

البته& این اولین بنچمارک منتشرشده از گلکسی اس 10 نیست. در هفته‌های گذشته، بنچمارکی از گوشی گلکسی اس 10 پلاس با تراشه‌ی اسنپدراگون و نیز بنچمارک دیگری با تراشه‌ی اکسینوس از گلکسی اس 10 منتشر شده بود. بااین‌حال، جدیدترین بنچمارک منتشرشده از افزایش امتیاز این گوشی خبر می‌دهد که باتوجه‌به نزدیک‌شدن نرم‌افزار آن به مراحل نهایی امری طبیعی است.

galaxy s10+ benchmark / بنچمراک گلکسی s10 پلاس

مقایسه‌ی این بنچمارک‌ها نشان می‌دهد اس 10 پلاس‌های جدید درمقایسه‌با اس 10 های قبلی در بخش پردازش چند‌هسته‌ای حدود ۹ درصد پیشرفت داشته‌اند. بنابراین، نه‌تنها مدل اکسینوسی به مدل مجهز به اسنپدراگون رسیده؛ بلکه با ۱۰۰ امتیاز بیشتر از آن عبور هم کرده است. این تفاوت چندان اهمیتی ندارد؛ ولی می‌تواند طرفداران اکسینوس را سر ذوق بیاورد.

مدل اکسینوسی قبلا هم در بخش پردازش تک‌هسته‌ای، به‌شکل درخورتوجهی عملکرد بهتری درمقایسه‌با اسنپدراگون ثبت کرده بود؛ بااین‌حال در آخرین بنچمارک بازهم عملکرد آن اندکی بهبود یافته است.

galaxy s10+ benchmark / بنچمراک گلکسی s10 پلاس

باتوجه‌به اندک زمان باقی‌مانده تا رونمایی رسمی از گلکسی اس 10، می‌توانیم انتظار داشته باشیم این بنچمارک با نسخه‌ی نهایی یکسان باشد. هرچند باید تا اظهارنظر قطعی چند هفته‌ی دیگر منتظر بمانیم. هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات