ردمی نوت 7 پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

پنج‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند خانواده‌ی ردمی نوت رونمایی کرد که نسخه‌ی حرفه‌ای آن با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

امروز شیائومی و سامسونگ محصولات میان‌رده‌ی خوبی را برای بازار هند معرفی کردند. شیائومی، از اعضای جدید خانواده‌ی ردمی نوت خود یعنی ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرد. نسخه‌ی پرو، با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پایه‌ای Redmi Note 7، مجهز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده‌ی گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو از نوع هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز است که پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 612 درکنار آن قرار دارد. حسگر ۴۸ مگاپیکسلی آن گوشی مدل سونی IMX586 است که به‌نوعی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی سامسونگ GM1 محسوب شده که در ردمی نوت 7 و بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌ی دیگر استفاده می‌شود. ردمی نوت ۷ پرو در دو نسخه با حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد که البته، از کارت حافظه‌ی جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

redmi note 7 pro
مقاله‌های مرتبط:

از لحاظ طراحی، گوشی جدید شباهت زیادی به برادر ارزان‌تر خود دارد که چندی پیش به بازار عرضه شد. باتری آن نیز مانند نسل قبلی، ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و صفحه‌نمایش آن، ۶.۳ اینچی است. گوشی جدید شیائومی از فناوری Qucik Charge 4 بهره می‌برد، اما شارژر معمولی ۱۰ واتی همراه گوشی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب ردمی نوت ۷ پرو می‌توان به پوشش گوریلا گلس ۵ برای پنل‌های جلویی و پشتی آن اشاره کرد. البته، آزمایش‌های مقاومتی روی ترکیب گوریلا گلس و بدنه‌ی پلاستیکی نشان می‌دهد که مقاومت پوشش شیشه‌ای، در آن بسیار کم است.

نسخه‌ی هندی ردمی نوت 7 که قیمت کمتری نیز به همراه دارد، از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می‌برد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی،‌ از ویژگی‌های نسخه‌ی میان‌رده هستند. به‌علاوه، آن گوشی طراحی طیف رنگی ندارد و تنها رنگ‌های ساده‌ی مشکی عقیقی (Onyx Black)، آبی یاقوتی (Saphire Blue) و قرمز یاقوتی (Ruby Red) در تبلیغات به‌عنوان رنگ بدنه‌ی گوشی بیان شدند. این گوشی در ۶ مارس (۱۵ اسفند) با قیمت حدودی ۱۴۰ دلار برای نسخه‌ی با رم ۳ و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی و ۱۶۸ دلار برای نسخه‌ی با رم ۴ و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

Redmi Note 7

ردمی نوت ۷ پرو یک هفته دیرتر از برادر میان‌رده‌ی خود به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی در ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) با قیمت ۱۹۷ دلار برای نسخه‌ی با رم ۴ و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۲۳۹ دلار برای نسخه‌ی رم ۶ و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. رنگ‌های نسخه‌ی پرو، Nebula Red، Neptune Blue و Space Black عنوان شده‌اند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات