جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس درکنار گلکسی اس ۱۰ ای پرچمداران سامسونگ در ۱۰ سالگی خانواده‌ی گلکسی اس هستند که در مراسم Unpacked 2019 رونمایی شدند.
تبلیغات

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سامسونگ برای ارتقا نسبت صفحه‌نمایش به بدنه و رسیدن به ترند مطرح در سال جاری، به سراغ بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نرفت و راهکار ایجاد حفره‌ی دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش را در کهکشانی‌های جدید خود پیش گرفت؛ راهکاری‌ که کره‌ای‌ها نام نمایشگر Infinity-O را برای آن در نظر گرفته‌اند. هر دو کهکشانی سامسونگ از پنل‌های Dynamic AMOLED، نسل جایگزین Super AMOLED با لبه‌های خمیده و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برند که در گوشه‌ی سمت راست آن‌ها، حفره‌ای برای دوربین سلفی دیده می‌شود. کهکشانی‌های جدید نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا با نمایشگر سازگار با محتوای +HDR10 نیز به‌حساب می‌آیند، ضمن اینکه براساس اعلام دیسپلی‌میت، بالاترین دقت رنگ را در بین تمام گوشی‌های دارند.

فارغ از صفحه‌نمایش، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در برخی بازارها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و در برخی دیگر با پردازنده‌ی اختصاصی این شرکت موسوم به اکسینوس ۹۸۲۰ عرضه خواهد شد که تراشه‌ی با لیتوگرافی ۸ نانومتری است. گلکسی اس ۱۰ در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر دو نسخه از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برند، از سوی دیگر گلکسی اس ۱۰ پلاس در نسخه‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت یا نسخه‌ی مجهز به یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت رم روانه‌ی بازار می‌شود. البته در تمامی مدل‌ها می‌توانید ازطریق درگاه کارت microSD تا سقف ۵۱۲ گیگابایت حافظه خود را ارتقا دهید. 

در ادامه به سراغ جعبه‌گشایی از گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌رویم:

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات