بررسی ویدیویی رابط کاربری One UI سامسونگ

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری نطق اصلی SDC ۲۰۱۸، رابط کاربری One UI را رونمایی کرد که پس از مدتی، به‌صورت رسمی برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹ عرضه شد.
تبلیغات

مناطق تعاملی رابط کاربری وان یوآی، در قسمت پایینی آن قرار داده شده‌اند تا به‌راحتی دردسترس انگشت شست کاربر باشند. سامسونگ مدعی شده One UI «کاربرمحورترین UX (تجربه‌ی کاربری) ساخته‌شده‌ی این شرکت در گوشی‌های هوشمند» به‌شمار می‌آید. بعضی از اپلیکیشن‌های داخلی گوشی‌های سامسونگ، از‌این‌پس قرار است «حوزه‌ای قابل‌تماشا» باشند؛ حوزه‌ای که طبق گفته‌ی کره‌ای‌ها، قرار است درحقیقت متن بزرگ و خوانایی به‌عنوان متن هدر باشد. به‌علاوه، این اپلیکیشن‌ها «حوزه‌ای تعاملی» نیز خواهند بود که نیمه‌ی پایینی نمایشگر را می‌پوشاند.

انواع گوشی‌ جدید سامسونگ از‌این‌پس به‌لطف داشتن رابط کاربری One UI، تجربه‌ی به‌نسبت جدیدی به کاربر ارائه خواهند داد. این رابط کاربری ازلحاظ بصری تغییرات محسوسی به‌خود دیده است؛ ازجمله داشتن گوشه‌های گردتر و رنگ‌بندی‌های مختلف بسته به هر اپلیکیشن و آیکون‌های بازطراحی‌شده. درکنار این‌ها، سامسونگ اعلام کرده هدف اصلی رابط کاربری One UI این است که استفاده از گوشی‌های بزرگ‌جثه‌ی امروزی را به امری ساده مبدل کند.

درادامه، رابط کاربری One UI سامسونگ روی گلکسی اس ۹ را بررسی می‌کنیم:

تماشا در یوتیوب 

شما از این رابط کاربری استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات