شیک فام، فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سیزده سال استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد.
تبلیغات

در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایا‌ی فروشگاه اینترنتی شیک فام صحبت خواهد شد.

۱۳ سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به‌عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال ۱۳۸۴ توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون‌به‌صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را ازطریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت ۱۲ ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

شیک فام

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

  •  دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
  •  دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)
  •  عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پروتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

  •  تضمین اصالت کالا
  •  فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی
  •  وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت
  •  امکان مقایسه کالا
  •  ضمانت عودت کالا تا ۱۰ روز
  •  تخفیفات مناسبتی و غیرمناسبتی
  •  تراکنش مالی کاملاً امن
  •  تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر
  •  سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو! 

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند، در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسند و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید، بدون سؤال و جواب عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با ۱۹ زیرگروه و محصولات بهداشتی را با ۱۳ زیرگروه ازطریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک‌کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک‌کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

درضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات