در رویداد آنپکد ۲۰۱۹ سامسونگ چه گذشت؟

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
رویداد آنپکد ۲۰۱۹ سامسونگ دیشب در سن‌فرانسیسکو برگزار شد و سامسونگ از جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود رونمایی کرد.
تبلیغات

شهر سن‌فرانسیسکوی ایالات متحده، دیشب، میزبان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای شرکت سامسونگ بود. آنپکد ۲۰۱۹ هم از حیث تعداد و تنوع محصولاتی که در آن معرفی شد و هم از این جهت که مصادف با ۱۰ سالگی سری گلکسی اس بود، اهمیت ویژه‌ای برای کره‌ای‌ها داشت. آن‌ها در این رویداد از محصولاتی در دسته‌های گوشی هوشمند و پوشیدنی رونمایی کردند که در ادامه به مرور اجمالی این محصولات می‌پردازیم.

گلکسی فولد

در عین ناباوری، اولین محصولی که سامسونگ در رویداد معرفی کرد، گوشی تاشونده‌ی این شرکت موسوم به گلکسی فولد بود. این محصول که به اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین سه‌گانه مجهز است و از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد، قابلیت تا شدن دارد؛ به‌طوری‌که در حالت تاشده نمایشگری ۴.۶ اینچی را در اختیار می‌گذارد و پس از باز شدن به فبلتی ۷.۳ اینچی مبدل می‌شود.

گلکسی فولد / Galaxy Fold

خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سامسونگ جدیدترین سری گوشی‌های پرچم‌دار خود را شامل اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس، اس ۱۰ 5G و S10e نیز در این مراسم رونمایی کرد. گلکسی S10 5G عضو جدید این خانواده بود که بالاترین مشخصات را به خود اختصاص داد. دوربین چهارگانه، نمایشگر ۶.۷ اینچی و پشتیبانی از 5G وجه تمایزهای اصلی این نسخه نسبت به نسخه‌ی دیگر گلکسی اس ۱۰ هستند. نکته‌ی قابل‌توجه استفاده از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت رم در بالاترین نسخه‌ی گلکسی اس ۱۰ پلاس است.

Galaxy S10 Series

امسال، سامسونگ S10e را جایگزین نسخه‌ی لایت کرد تا ارزان‌ترین مدل سری اس ۱۰ نیز به اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز باشد. همچنین هر چهار محصول سری ۱۰ به قابلیت شارژ معکوس به‌صورت پاوربانک بی‌سیم مجهز هستند.

پوشیدنی‌ها

کره‌ای‌ها که امسال دست پر به این مراسم آمده بودند از یک ساعت هوشمند، دو دستبند سلامتی و یک ایرباد جدید نیز رونمایی کردند.

گلکسی واچ اکتیو نام ساعت هوشمند و ضدآبی است که شرکت کره‌ای دیشب آن را رونمایی کرد. این محصول دارای سیستم‌عامل Wearable OS مبتنی بر تایزن است و از نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED با پوشش گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. باتری این ساعت ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و به حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی مجهز است.

دستبندهای هوشمند سامسونگ با اسامی گلکسی فیت و گلکسی Fit e معرفی شدند که اولی نسبت به دومی از نمایشگر بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بالاتر بهره می‌برد. گلکسی فیت ۰.۹۵ اینچی بوده و باتری ۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی دارد؛ درحالی‌که گلکسی فیت e دارای نمایشگر ۰.۷۴ اینچی و باتری ۷۰ میلی‌آمپرساعتی است. هر دو دستگاه یادشده از سیستم‌عامل Reltime OS بهره می‌برند.

غول کره‌ای دنیای فناوری درکنار محصولات یادشده، نسل جدید ایربادهای خود با نام گلکسی بادز را نیز رونمایی کرد. سامسونگ در تولید گلکسی بادز برای اولین‌بار با AKG همکاری کرده است تا از تخصص مهندسین این شرکت برای افزایش چشگیر کیفیت صدا در ایربادهای ۱۲۹ دلاری خود بهره برده باشد. سامسونگ مدعی است باتری ۵۸ میلی‌آمپرساعتی گلکسی بادز می‌تواند نیروی لازم برای ۶ ساعت استریم موسیقی ازطریق بلوتوث و ۵ ساعت مکالمه‌ی تلفنی را تأمین کند. قاب نگهدارندی گلکسی بادز که خود باتری ۲۵۲ میلی‌آمپری دارد، به امکان شارژ بی‌سیم مجهز شده است تا در صورت نیاز بتوانید آن را ازطریق دستگاه گلکسی اس ۱۰ خود شارژ کنید.

می‌توانید در ادامه تمامی اخبار مربوط‌به رویداد شب گذشته‌ی سامسونگ موسوم به آنپکد ۲۰۱۹ را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات