گلکسی اس 10 سامسونگ از ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به‌لطف ویژگی Wireless PowerShare می‌توانند گوشی‌ها و دیگر ابزارها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند.
تبلیغات

پشتیبانی از ویژگی شارژ معکوس که سامسونگ از آن با نام Wireless PowerShare یاد می‌کند، یکی از مشخصه‌های کلیدی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ است. هرچند پیش از این شاهد استفاده از این ویژگی در میت ۲۰ پرو هواوی بودیم؛ اما افزوده شدن این ویژگی به آخرین پرچم‌دارهای سامسونگ، جذابیت آن‌ها را بیشتر می‌کند.

از سوی دیگر، آمدن این ویژگی به جدیدترین کهکشانی‌های سامسونگ می‌تواند موجب پیشی گرفتن کره‌ای‌ها از اپل شود. نباید فراموش کنیم که اهالی کوپرتینو همچنان درگیر مشکلات مرتبط با عرضه‌ی پد شارژ بی‌سیم خود موسوم به AirPower هستند.

شارژ معکوس گلکسی اس ۱۰ / Galaxy S10 Wireless PowerShare

برای استفاده از این ویژگی کافی است در بخش تنظیمات گوشی ویژگی Wireless PowerShare را فعال کنید و گوشی دیگری را پشت‌به‌پشت گلکسی اس ۱۰ قرار دهید تا فرایند انتقال نیرو شروع شود.

تمام گوشی‌هایی که از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند توسط گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ شارژ شوند. علاوه‌براین، ایربادهای جدید سامسونگ، یا همان Galaxy Buds هم می‌توانند توسط گلکسی اس ۱۰ شارژ شوند. این در حالی است که هواداران محصولات اپل نیز در انتظار معرفی ایرپادهای جدید با جعبه‌ی پشتیبانی‌کننده از ویژگی شارژ بی‌سیم هستند.

شارژ معکوس گلکسی اس ۱۰ / Galaxy S10 Wireless PowerShare

بدیهی است که حین شارژ بی‌سیم از یک گوشی به گوشی دیگر، یکی از گوشی‌ها رو به پایین قرار می‌گیرد و نمی‌توان در زمان شارژ شدن از آن استفاده کرد. همچنین، فرایند انتقال نیرو هم کندتر از حالت عادی است؛ اما همچنان می‌توان از این ویژگی به‌عنوان یک ویژگی جذاب یاد کرد که می‌تواند برای برخی از کاربران مفید باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات