سامسونگ از ایرباد بی سیم Galaxy Buds با همکاری AKG رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان رویداد آنپکد ۲۰۱۹ نسل جدید ایرباد بی‌سیم خود را با نام گلکسی بادز رونمایی کرد که نشان از خداحافظی با برند Gear IconX دارد.
تبلیغات

سامسونگ در جریان رویداد آنپکد ۲۰۱۹ که شامل رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۱۰ و گلکسی فولد بود، از نسل جدید ایرباد بی‌سیم خود نیز رونمایی کرد. گلکسی بادز جدیدترین نسل از ایربادهای سامسونگ است. نسل پیشین ایربادهای سامسونگ Gear IconX نام داشت. گلکسی بادز با بهره‌گیری از تخصص AKG‌ توسعه یافته است. گلکسی بادز را باید اولین ایربادهای سامسونگ خواند که با همکاری AKG راهی بازار می‌شوند، از این‌رو انتظار می‌رود کیفیت صدای تولید شده توسط این محصول تفاوت فاحشی با نسل‌های پیشین داشته باشد.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که احتمالا گلکسی بادز از نظر باتری ظعیف‌تر از Gear IconX جدید باشد. Galaxy Buds از وجود باتری ۵۸ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و سامسونگ مدعی است که این میزان باتری برای ۶ ساعت استریم ازطریق بلوتوث و ۵ ساعت مکالمه تلفنی کافی است. این درحالی است که گیر آیکان ایکس ۷ ساعت در حالت پخش موسیقی و ۶ ساعت برای انجام مکالمات تلفنی انرژی در خود ذخیره می‌کند.

قاب نگهدارنده‌ی گیر بادز دارای باتری با ظرفیت ۲۵۲ میلی‌آمپر ساعت است که می‌توان تا هفت ساعت انرژی مورد نیاز گلکسی بادز را تأمین کند. باتوجه‌به باتری قاب گیر بادز، این ایرباد قادر است تا در مجموع ۱۳ ساعت در حالت پخش موسیقی و ۱۱ ساعت در حالت مکالمه تلفنی دوام بیاورد. البته باید به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم توسط قاب نگهدارنده نیز اشاره کرد که فاکتور بسیار کارآمدی برای دارندگان گلکسی اس ۱۰ است. باتوجه‌به امکان شارژ کردن بی‌سیم خود گوشی، می‌توان با قراردادن قاب روی گوشی، گیر بادز را شارژ کرد.

از دیگر ویژگی‌های گیر بادز باید به بهره‌گیری از رابط لمسی و همچنین تشخیص قرارگرفتن در گوش اشاره کرد. ایرباد جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد راهی بازار خواهد شد، حال آنکه افرادی که گلکسی اس ۱۰ را پیش خرید کنند، به رایگان می‌توانند گلکسی بادز را دریافت کنند. فروش رسمی گلکسی بادز هم‌زمان با فروش گلکسی اس ۱۰ از ۸ مارس با برچسب قیمت ۱۲۹ دلاری آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات