مدیرعامل شیائومی تصویر رندر با کیفیتی از می 9 منتشر کرد

جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی گوشی هوشمند می ۹ شیائومی، رندرهای جدید و با کیفیتی از آن توسط مدیرعامل شرکت چینی به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

تاریخ رویداد رونمایی می ۹ شیائومی مشخص شده است و انتظار می‌‌رود شیائومی Mi 9 همزمان با گلکسی اس ۱۰ رونمایی شود. با اینکه هنوز به رویداد معرفی آخرین گوشی هوشمند شیائومی مدت ‌زمانی باقیمانده است، اما مدیرعامل این شرکت در اقدامی عجیب و جالب، رندرهایی با کیفیت از گوشی هوشمند می ۹ در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین و توییتر به‌اشتراک گذاشت. 

باتوجه به تصاویر فاش‌شده ازطریق مدیرعامل شیائومی، طراحی ظاهری دستگاه قابل رویت است و گوشی هوشمندی با طراحی جالب و عجیب را به‌نمایش گذاشته است. انتظار می‌رود رندرهای منتشرشده، مربوط‌به محصول نهایی باشند.

می 9 شیائومی

پیش از این نیز تصاویر دیگر از گوشی هوشمند می ۹ شیائومی فاش‌ شده است. به‌نظر نمی‌رسد رندرهای فاش‌شده‌ی جدید با قصد اصلاح اطلاعات قبلی منتشر شده باشند. همان‌طور که در تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌کنید، یکی از ویژگی‌های بارز و شاخص می ۹، دوربین سه‌گانه‌ی آن در پنل پشتی است. پیش‌تر نیز گفته شده بود که شیائومی می ۹ را با دوربین سه‌ گانه عرضه می‌کند. از آنجایی که دوربین سه‌گانه برای غول فناوری چینی اهمیت داشته است، از بین رندرهای فاش‌شده در چندین تصویر دوربین سه‌گانه قابل رویت است و در تصاویر نیز به این ویژگی مورد توجه بوده است. همچنین یکی از تصاویر قسمت پایین دستگاه را نشان می‌دهد.

شیائومی می 9
شیائومی می 9
شیائومی می 9
شیائومی می 9

ممکن است تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده شمارا به یاد گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو هواوی با رنگ گرادیانی بیندازد. به‌نظر می‌رسد طراحی گوشی هوشمند و استفاده از رنگ‌های گرادیانی، مورد توجه قرار گرفته است. برخی کاربران علاقه‌مند هستند شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند، محصولات جدید خود را به رنگ‌های اختصاصی و جدید به بازار عرضه کنند. برخی کاربران نیز طرفدار رنگ‌های معمولی و غالب بازار هستند. گوشی‌های هوشمندی همچون آنر ویو ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو از نظر زیبایی شناسی، برای برخی کاربران جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. 

انتظار می‌رود گوشی هوشمند می ۹ شیائومی و پرچم‌دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۲۰ فوریه برابر با اول اسفندماه به‌صورت رسمی معرفی شوند. باید تا روز رونمایی منتظر بمانیم ببینیم دو شرکت گوشی‌های هوشمند خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهند کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات