دومین دورهمی دریبل تهران برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دومین دورهمی دریبل تهران (طراحان دیجیتال ایران) روز جمعه، ۳ اسفند، برگزار خواهد شد. رویداد دریبل تهران با حمایت دریبل، جامعه آنلاین طراحان دیجیتال دنیا برگزار می‌شود.
تبلیغات

دومین دورهمی دریبل تهران روز جمعه سوم اسفندماه برگزار می‌شود. در طی این رویداد طراحان دیجیتال، طراحان رابط ‌کاربری و تجربه کاربری و صاحبان کسب‌وکار گردهم می‌آیند تا تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

رویداد دریبل تهران رایگان است اما برای حضور باید ازطریق ایوند ثبت‌نام و صندلی خود را رزرو کنید. زمان ثبت‌نام متعاقبا ازطریق حساب‌های دریبل تهران در شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌شود.

دورهمی دریبل تهران

این رویداد با حمایت  معنوی  دریبل (Dribbble)، شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در حوزه طراحی نظیر مارول (Marvel)، سیمپلی (sympli)، آواکد (Avacode)، اسکچ (Sketch)، فریمر (Framer)، پرینسیپل (Principle)، زپلین (Zeplin) و ابسترکت (Abstract) و استودیوهای طراحی نظیر کیوبرتو (Cuberto)، کاب‌استودیو (CubStudio) و اوئنو (Ueno) برگزار می‌شود.

درکنار حامیان جهانی این رویداد حامیان ایرانی چون «فینوا» و «باسلام» «استیکر فلربو» و «آپارات» قرار دارند که تلاش می‌کنند بهترین تجربه را برای علاقه‌مندان به طراحی دیجیتال رقم بزنند. این رویداد در محل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر به نشانی: خیابان انقلاب، بین چهار راه کالج و ولیعصر، کوچه سعید، دانشکده مهندسی صنایع برگزار می‌شود.

زمان‌بندی و چالش دریبل تهران

این دورهمی در روز جمعه، ۳ اسفند، از ساعت ۹.۳۰  تا ۱۴.۰۰، برگزار می‌شود و در آن فضایی برای به اشتراک‌گذاری تجربه، دور هم جمع شدن طراحان دیجیتال و شرکت در ارائه‌ها و پنل به وجود خواهد آمد.

در این دورهمی، مانند دورهمی اول، کدهای تخفیف حامیان خارجی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. همچنین در این دورهمی مسابقه‌ای برگزار می‌شود و به برندگان اشتراک یک‌ساله اسکچ، فریمر و آواکد اهدا می‌شود.

دریبل بهانه‌ای است، برای برگزاری رویدادی که طراحان دیجیتال را گرد هم بیاورد تا بتوان فضای مناسبی برای برقراری ارتباط متقابل و اشتراک تجربه‌ها بسازیم. در این رویداد قرار است یک روز شاد را کنار هم را رقم بزنیم. رویداد دریبل به‌دنبال رفع شکاف ارتباطی و علمی بین طراحان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات