جزئیات جدیدی از دوربین سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس فاش شد

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
جزئیات جدید فاش شده در مورد دوربین سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس نشان می‌دهد که این گوشی قرار است از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اختصاصی استفاده کند.
تبلیغات

سامسونگ در حال نهایی کردن تولید سری جدید گوشی گلکسی اس ۱۱ است؛ زیرا فقط دو یا سه ماه دیگر تا رونمایی باقی مانده است. از سه مدل این سری که اس ۱۱، اس ۱۱ ای و اس ۱۱ پلاس هستند، موردتوجه‌ترین آن‌ها گلکسی اس ۱۱ پلاس است. شایعه شده که این گوشی سامسونگ پادشاه جدید دوربین‌ها است و آیفون ۱۱ پرو را شکست خواهد داد.

بنا به‌گفته‌ی افشا کننده‌ی معروف، Ice Universe، دلیل موفقیت دوربین اس ۱۱ پلاس می‌تواند استفاده از حسگر اختصاصی ۱/۱.۳ اینچی و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ باشد که از نظر کیفیت با حسگر ISOCELL Bright HMX متفاوت خواهد بود. این حسگر را می‌توانید در گوشی‌های می نوت ۱۰ و می میکس آلفا پیدا کنید.

سامسونگ گلکسی اس 11

نیاز به گفتن نیست که حسگر جدیدی که سامسونگ قصد استفاده از آن در گلکسی اس ۱۱ پلاس دارد از حسگر ISOCELL Bright HMX بهتر خواهد بود؛ به این معنی که کیفیت تصویر نیز آن نیز بهتر بوده و همچنین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت مافوق عالی است.

ماژول دوربین اس ۱۱ پلاس با دو مدل یعنی اس ۱۱ و S11e متفاوت است. گلکسی اس ۱۱ پلاس قرار ماژول دوربین «بسیار بزرگ» داشته باشد که عملکرد دوربین «بسیار قوی» ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات