ثبتواره بزرگ هلدینگ ملاصدرا؛ ثبت شرکت و ثبت برند تا ۴۰ درصد تخفیف

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هلدینگ ملاصدرا با بیش از چهل سال تجربه درزمینه‌ی ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی و سایر خدمات ثبتی و حقوقی و با بهره‌مندی از وکلا و کارشناسان مجرب تلاش کرده تمامی نیازهای ثبتی و حقوقی هم‌وطنان گرامی را در دوازده کشور و تمام مراکز استانی کشور عزیزمان برطرف کند.
تبلیغات

باردیگر ثبتواره و این‌بار به‌مناسبت طولانی‌ترین شب سال، می‌توانید از امروز تا شب یلدا تمامی خدمات هلدینگ ملاصدرا چون ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، اخذ کارت بازرگانی، طراحی سایت، طراحی لوگو و سایر خدمات تا ۴۰ درصد تخفیف برخوردار شوید. هدف از این ثبتواره ترویج فرهنگ ثبت و حفاظت از آن برای همگان و صاحبان تمامی مشاغل است.

امروزه، ثبت یکی از مهم‌ترین اقدامات صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران است که متأسفانه کمتر به آن توجه می‌شود. شما هنگام ثبت برند و شغل خود آن را شخصی و انحصاری می‌کنید که علاوه‌بر حرفه‌ای نشان‌دادن شما، برای برند اعتبار به‌همراه دارد.

در بازاری که رقابت و نوآوری جدید حرف اول را در کسب سهم بیشتر بازار می‌زند، حفظ مالکیت ایده‌های جدید بسیار مهم است. برای شروع کسب‌و‌کاری جدید نیز اعتماد و اعتبار جزو شروط اصلی شروع موفق و ماندگار است؛ اما به‌صورت عمده برای برداشتن این گام به دو مورد مشاور باتجربه و دلسوز و فعالیت در چهارچوب قانون به‌طور رسمی نیاز است.

هلدینگ ملاصدرا با بیش از چهل سال تجربه درزمینه‌ی ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی و سایر خدمات ثبتی و حقوقی و با بهره‌مندی از وکلا و کارشناسان مجرب کوشیده تمامی نیازهای ثبتی و حقوقی هم‌وطنان گرامی را در دوازده کشور و تمام مراکز استانی کشور عزیزمان برطرف کند.

زمانی‌که شخصی قصد دارد کاری را شروع کند، بهترین شیوه‌ی انجام آن به‌صورت رسمی و قانونی و مهم‌تر از آن اصولی است. یکی از مصادیق این فعالیت قانونی ثبت شرکت و ثبت برند و پرداخت درست مالیات و حتی بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی است.

اگر شخصی هنگام ثبت شرکت نتواند به‌صورت درست فعالیت واقعی خود را با عنوان تنظیم موضوع فعالیت مشخص کند، قطعا بعدها با مشکلاتی در‌این‌زمینه مواجه خواهد شد یا اگر به‌درستی برند و نام تجاری خود را در طبقات مناسب و لازم ثبت نکند، در آینده و زمانی‌که محصول و خدمات به نقطه اوج خود برسد، سر و کله‌ی سودجویان و کپی‌برداران پیدا می‌شود. در اینجا است که افراد تصمیم می‌گیرند مشاوره‌ی تخصصی کنند که البته امکان مشاوره در ثبت ملاصدرا کاملا رایگان است.

شما می‌توانید برای مشاوره‌ی رایگان به آدرس www.sabt-mollasadra.com مراجعه کنید یا با شماره‌تلفن ۴۱۱۷۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات