چشمتان به راه «داهی» باشد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
داهی فروشگاهی آنلاین برای دسترسی مستقیم به فریم‌های طبی و آفتابی برندهای اروپایی در ایران است.
تبلیغات

تصور کنید ناگهان به خود می‌آییم و جهان را تار و تیره می‌بینیم یا شاد و شادمان پشت فرمان ماشین به موسیقی دلخواهمان گوش می‌دهیم و به آنی همه‌چیز سیاه می‌شود یا ناگاه محکوم می‌شویم که به‌جای دیدن خنده‌ها و بازی‌های فرزندمان، به تماشای تصویری تار از او بنشینیم یا درست در ثانیه‌ی پایانی بازی تیم محبوبمان، در همان لحظه که به زنده‌ماندن بند است، همان دم که مهاجممان بلند شده تا توپ را درون دروازه کند و جام طلایی و ما را باهم به هوا پرتاب کند، پرده‌ای تیره روی چشممان می‌کشند و فقط صدا می‌شنویم.

حتی تصور این لحظات هم سخت است، نه؟ کِی اهمیتِ دیدن را درک می‌کنیم؟ بله، وقتِ ندیدن! خب چرا از همان اول مراقب «آن‌هایی» نباشیم که رابطه‌ی میان ما و جهان‌اند؟ اصلا چرا خودمان را محروم کنیم از سلامت چشمانی که مهم‌ترین وظیفه‌شان ارتباط و خلاقیت است؟ شاید به‌مرور زمان قدرت خود را از دست دهند؛ ولی چرا برای حفظ آن‌ها دنبال راهی نباشیم؟ دقیق‌تر بگوییم، چرا به‌دنبال راهی مطمئن نباشیم؟ حالا فرض کنیم راهی به‌ظاهر مطمئن هم یافتیم، از کجا بدانیم سرمان کلاه نمی‌رود؛ یعنی تضمین ادعای آن راه چیست؟

خب، این‌ها پرسش‌هایی است که مجموعه‌ی داهی به آن‌ها فکر کرده و برایشان پاسخی مناسب یافته است.

در سال ۱۳۹۸، مجموعه‌ی داهی با هدف افزایش سطح کیفی محصولات در بازار عینک و با چشم‌انداز دسترسی آسان ایرانیان به فریم‌های طبی و آفتابیِ باکیفیت اروپایی و با تمرکز بر محصولاتی که صرفا در همان کشورهای اروپایی تولید شده باشند، معرفی و عرضه‌ و فروش آنلاین این محصولات را آغاز کرد. تیم داهی با آگاهی از این موضوع که فقط ارتباط آنلاین با کالاهایی همچون عینک کافی نیست، فضایی فراهم آورد تا مشتریان در محیطی آرام و به‌دور از دغدغه، فریم دلخواه خود را انتخاب و امتحان کنند و بخرند.

داهی

آغاز به کار داهی چگونه بود؟

مجموعه‌ی داهی یکی از نمایندگان یا «همراهان فروش» شوان اپتیک است و کار خود را با فروش محصولات این شرکت آغاز کرد. شوان‌اپتیک پس از جست‌وجو و مذاکرات فراوان و کسب شرایط لازم، گواهی معتبر شرکت THEMA Optical ایتالیا را اخذ کرد و بدین‌ترتیب، به‌عنوان تنها نماینده‌ی رسمی و ضمانت‌کننده‌ی محصولات این برند معتبر در ایران معرفی شد.

برند THEMA از زیرمجموعه‌های بسیاری تشکیل شده که شوان از میان آن‌ها، محصولات سه برند محبوب و معروف PHILOSOPHEYES و GIORGIO VALMASSOI و O-SIX را برگزید که مستقیما در کشور ایتالیا تولید می‌شوند و قرارداد همکاری با THEMA منعقد شد. گواهی نمایندگی انحصاری در صفحه‌ی اول سایت رسمی شوان‌اپتیک موجود است و برای نمونه با مراجعه به سایت رسمی O-SIX می‌توانید نام شوان‌اپتیک‌‌ را در میان نمایندگان رسمی این شرکت در سراسر دنیا مشاهده کنید.

تلاش‌های مجموعه‌ی داهی در اینجا خاتمه نیافت؛ بلکه چشم‌انداز دسترسی آسان به محصولات باکیفیت اروپایی این مجموعه را بر آن داشت تا با دیگر شرکت‌های تولید عینک اروپایی مرتبط شود و سرانجام پس از مذاکرات فراوان با شرکت REDELE ایتالیا، فروش محصولاتی از این شرکت را در دست گیرد تا بیش‌از‌پیش بدانچه طرح‌ریزی کرده بود، نزدیک‌تر شود.

تیم داهی برای شفاف‌سازی و اطمینان مشتریان و مخاطبان از کیفیت محصولاتش، تمامی راه‌های ارتباطی با شرکت REDELE را در سایت و صفحه‌ی اینستاگرام خود قرار داده است. هدف داهی معرفی برندهای معتبر اروپایی با قیمت‌های مناسب است که صرفا در همان کشور تولید شده باشد. داهی این وعده را به طرفداران فریم‌های باکیفیت اروپایی می‌دهد که به‌زودی محصولاتی از برندهایی جدید را در بازار عینک ایران عرضه خواهد کرد.

داهی

راه‌های ارتباط با داهی

به‌منظور حفظ ارتباط دائم با مخاطبان، تیم داهی در فضای مجازی مشارکتی فعال دارد که مهم‌ترین آن‌ها سایت به آدرس www.daheeoptic.com و صفحه‌ی رسمی اینستاگرام این مجموعه (Daheeoptic) است. علاقه‌مندان به خرید محصولات باکیفیت داهی می‌توانند پیش از خرید، هر محصول را در صفحات مجازی این مجموعه مشاهده و سپس تهیه کنند. همچنین، برای تعیین وقت قبلی و خرید حضوری می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 Tel: ۰۲۱-۶۶۷۶۲۱۸۲

WhatsApp: ۰۹۰۱-۲۹۱۱۲۶۹

چشمان خود را محترم بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات