اپل خاموش شدن ناگهانی بعضی مدل‌های مک‌بوک پرو 13 اینچی را تایید کرد

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل تأیید کرد بعضی مدل‌های مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی جدید این شرکت به‌صورت ناگهانی خاموش می‌شوند.
تبلیغات

اپل تأیید کرد بعضی از کاربران مدل‌های جدید مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی با مشکل خاموش شدن ناگهانی دستگاه خود رو‌به‌رو شده‌اند. این شرکت برای رفع مشکل اخیر، توضیحاتی منتشر کرده است.

خاموشی ناگهانی در مدل‌های ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو با دو پورت تاندربولت که از ژوئیه گذشته به بازار عرضه شدند، دیده شده است. این مدل‌ها، رضایت کاملا منتقدان و کارشناسان را جلب کرده‌اند؛ اولترابوک‌های قدرتمندی که به دلیل توانایی انجام چندین پردازش هم‌زمان با سرعت بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مشکل خاموش شدن ناگهانی اپل مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی، اولین‌بار توسط کاربران فروم‌های آنلاین مطرح شد. کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند، می‌گویند دستگاه آن‌ها حتی با وجود داشتن شارژ کافی، ناگهان خاموش می‌شود. اپل با تأیید وجود مشکل، راه حلی شامل ۶ مرحله برای رفع آن ارائه کرده است:

  • مطمئن شوید دستگاه شما کم‌تر از ۹۰ درصد شارژ دارد. اگر هنوز به این سطح از شارژ نرسیده‌اید، به استفاده از لپ‌تاپ خود تا رسیدن شارژ به زیر ۹۰ درصد ادامه دهید؛
  • مک‌بوک خود را به آداپتور شارژر وصل کنید؛
  • از تمام اپلیکیشن‌های در حال اجرا خارج شوید؛
  • مک‌بوک خود را با بستن در آن، روی حالت «خواب» قرار دهید؛
  • اجازه دهید دستگاه شما برای حداقل ۸ ساعت شارژ شود؛
  • بعد از پایان شارژ، آخرین نسخه‌ی مک OS کاتالینا را نصب کنید.

شارژ کردن مک‌بوک به مدت ۸ ساعت کار آسانی به‌نظر نمی‌رسد. توصیه می‌شود این کار را شب و زمانی‌که نمی‌خواهید برای مدت طولانی از لپ‌تاپ خود استفاده کنید، انجام دهید.

خاموشی ناگهانی، دومین مشکل بزرگ محصولات مک‌بوک در سال جاری میلادی است. ابتدای امسال هم اپل به دلیل بروز مشکلاتی برای کیبورد مک‌بوک از کاربران خود عذرخواهی کرد. این مشکل، پرونده‌ی قضایی هم برای اپل به وجود آورد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مک‌بوک‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات