ال جی پیش از CES 2020 قابی با صفحه نمایش انعطاف پذیر ثبت کرد

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی پیش از شروع نمایشگاه CES سال جدید، پتنت جدید صفحه‌نمایشی جانبی و انعطاف‌پذیری ثبت کرده که می‌تواند به‌عنوان قاب برای گوشی مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2020 قرار است هفته‌ی آینده در لاس‌وگاس شروع به کار کند. در این رویداد سالیانه، شرکت‌هایی از سراسر جهان نقشه‌ی راه خود برای سال آینده به اشتراک می‌گذارند و پیش‌بینی می‌شود که ۲۰۲۰، سال تسلط شرکت‌های نمایش‌دهنده‌ی گوشی‌های تاشو و انعطاف‌پذیر باشد.

یکی از شرکت‌های که احتمالا حضور پررنگی در CES 2020 خواهد داشت، ال‌جی است؛ زیرا این شرکت به‌تازگی پتنتی برای گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر ثبت کرده است. پتنت مذکور توسط سیستم طراحی بین‌المللی بایگانی و به تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹ (۵ تیر ۱۳۹۸) در WIPO ثبت شده و ۲۷ دسامبر ۲۰۱۹ (۶ دی ۱۳۹۸) منتشر شده است. این پتنت دستگاهی را نشان می‌دهد که تقریبا دو برابر یک گوشی هوشمند معمولی است و در بخش جلویی صفحه‌نمایشی انعطاف‌پذیر دارد. صفحه‌نمایش دستگاه از وسط تا می‌شود و شبیه به سامسونگ گلکسی فولد است. همچنین این کیس دارای زبانه‌ای است که می‌تواند به یک گوشی هوشمند متصل شود و صفحه‌نمایشی اضافی در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، این صفحه‌نمایش قابل‌انعطاف خواهد بود. می‌توانید آن را دور گوشی نیز بپیچید و به‌عنوان قاب برای گوشی استفاده کنید.

پتنت ال جی برای قاب انعطاف پذیر

شرکت ال‌جی دارای بخش تولید صفحه‌نمایش است و ممکن است درحال‌توسعه‌ی صفحه‌نمایشی انعطاف‌پذیر باشد که به‌عنوان صفحه‌نمایش دوم عمل کند. طرح مذکور، ایده‌ای مبتکرانه است که می‌تواند ضمن کاهش هزینه، صفحه‌نمایش جانبی را در اختیار کاربران قرار دارد؛ به این دلیل که سخت‌افزار اصلی درون گوشی قرار دارد و این کیس، صفحه‌نمایش اصلی نیست. با نزدیک شدن به CES 2020، انتظار داریم ال‌جی سخت‌افزاری معرفی کند که آهنگ سال جدید را تنظیم کند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی ال‌جی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های اال‌جی با دیگر شرکت‌ها، در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات