شیائومی می 10 احتمالا باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از افشاگران چینی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo ادعا کرده است گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی یعنی می ۱۰، احتمالا از باتری ۴،۵۰۰ یا ۴،۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.
تبلیغات

شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو پرچم‌داران آینده‌ی این شرکت چینی خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود غول نوظهور دنیای گوشی‌های هوشمند این دو گوشی را فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) معرفی کند. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت‌دهنده‌ی هر دو دستگاه است؛ بااین‌حال در‌حال‌حاضر، جزئیات کمی از سری می ۱۰ مشخص‌ شده است. افشاگر معتبری از چین اطلاعاتی درباره‌ی ظرفیت باتری شیائومی می ۱۰ به‌اشتراک گذاشته است.

طبق گفته‌ی این فرد، نسخه‌ی استاندارد سری می ۱۰ به باتری ۴،۵۰۰ یا ۴،۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد و حتی ممکن است ۱۰۰ میلی‌آمپر با ظرفیت واقعی متفاوت باشد.

ظرفیت باتری شیائومی می 10

اطلاعات مذکور نشان می‌دهد باتری می ۱۰ ظرفیت باتری درخورملاحظه‌ای خواهد داشت؛ زیرا شیائومی می ۹ از باتری ۳،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. اعتقاد بر این است که گوشی آماده‌ی 5G شیائومی M2001J2E/C که نوامبر (آبان) از 3C چین تأییدیه گرفت، گوشی آینده‌‌ی می ۱۰ خواهد بود. گواهینامه‌ی 3C نشان می‌دهد گوشی مذکور احتمالا از شارژری استفاده می‌کند که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری می ۱۰ پرو هنوز مشخص نشده است. بااین‌حال، شایعه شده است شماره‌مدل این دستگاه M2001J1E/C است و شاید از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی کند.

تفاوت مدل های مختلف سری شیائومی می 10

بنا‌بر ادعای افشاگر مذکور، گوشی‌های موجود در سری می ۱۰ در اندازه‌ی صفحه‌نمایش، دوربین، ظرفیت باتری، قابلیت شارژ سریع و مشخصات حافظه متفاوت خواهند بود. هنوز اطلاعاتی از مشخصات دو گوشی می ۱۰ و می ۱۰ پرو فاش نشده است؛ باوجوداین، انتظار می‌رود سری می ۱۰ از رابط کاربری MIUI 11 مبتنی‌بر اندروید ۱۰ استفاده کنند. برخی گزارش‌ها عنوان کرده‌اند شیائومی می ۱۰ پرو ممکن است از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی عقب خود استفاده کند.

بلک شارک ۲ پرو / Black Shark 2 Pro

هنوز مشخص نیست شیائومی می ۱۰ اس ای را به‌عنوان جانشین شیائومی می ۹ اس ای عرضه خواهد کرد یا نه؛ گوشی هوشمندی که اوایل امسال به‌همراه می ۹ معرفی شد. گوشی گیمینگ بلک شارک ۲ حدود یک ماه پس از معرفی می ۹، به‌صورت رسمی معرفی شد؛ ازاین‌رو، احتمالا نسخه‌ی بعدی گوشی گیمینگ شیائومی، یعنی بلک شارک ۳، پس از معرفی سری می ۱۰ از راه برسد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات