گوشی تاشوی بعدی سامسونگ از آیفون 11 پرو ارزان‌تر خواهد بود

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارشی توسط Korea Herald منتشر شده که اعلام می‌کند سامسونگ سال آینده گوشی تاشوی دیگری با طراحی لولایی مشابه موتورولا ریزر و با قیمت ۸۴۵ دلاری عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گزارش Korea Herald، سامسونگ در تلاش است تا تولید گوشی‌های تاشدنی خود را بیشتر کند؛ این شرکت سال آینده حداقل دو گوشی تاشو معرفی خواهد کرد.

درحالی‌که اطلاعات مربوط به گوشی تاشو‌ی آینده‌ی سامسونگ هنوز ناشناخته است؛ گزارش Korea Herald تائید می‌کند که این غول فناوری کره جنوبی سال آینده قصد معرفی گوشی تاشوی لولایی مشابه موتورولا ریزر را دارد. این گوشی هوشمند مانند موتورولا ریزر به‌صورت عمودی باز و بسته خواهد شد.

گزارش ارائه شده عنوان می‌کند که سامسونگ سال آینده این گوشی تاشوی لولایی را معرفی می‌کند.

سامسونگ اخیرا چندین پتنت برای گوشی هوشمندی مانند موتورولا ریزر ثبت کرده است که باعث شد این فکر به ذهن مردم خطور کند که سامسونگ گوشی تاشوی لولایی معرفی خواهد کرد. پخش تیزر گوشی تاشوی لولایی در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۱۹ نیز به شایعات افزود.

گلکسی فولد / Galaxy Fold

آنچه هیچ‌کس از سامسونگ انتظار نداشت، عرضه‌ی گوشی تاشویی با قیمت پایین بود. بااین‌وجود، اکنون گزارش شده که گوشی تاشوی آینده‌ی سامسونگ با قیمت ۸۴۵ دلاری عرضه خواهد شد. این قیمت کمتر از آیفون ۱۱ و صد البته ارزان‌تر از گلکسی فولد ۲۰۰۰ دلاری است.

چوی بو-یانگ (Choi Bo-young)، تحلیلگری از Kyobo Securities گفت:

برنامه‌ی سامسونگ برای گسترش تولید محصولات تاشو بستگی به واکنش بازار به مدل لولایی دارد که برای معرفی در ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده اما واضح است که شرکت مذکور تولید این سری از گوشی‌ها را افزایش خواهد داد.

سامسونگ علاوه بر افزایش تولید گوشی‌های تاشو، قصد گسترش دسترسی گلکسی فولد به ۶۰ کشور دیگر، از جمله ویتنام، نیوزیلند، برزیل، شیلی، ایتالیا، هلند و یونان را نیز دارد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،‌J ،‌M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات