سرویس تاکسی خطی به اسنپ افزوده شد

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ سرویس جدید تاکسی خطی آنلاین را راه‌اندازی کرده است. به‌ادعای این شرکت، سرویس جدید قیمت‌های رفت‌وآمد را تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.
تبلیغات

اسنپ لایت، شرکت زیر برند اسنپ، چند روزی است به عموم کاربران خدمت‌رسانی می‌کند. تاکسی خطی آنلاین اسنپ ترکیبی از سرویس تاکسی اسنپ اکو و تاکسی‌های خطی مرسوم است و شباهت‌هایی به سرویس اوبر باس دارد.

پویا رستگار، مدیرعامل اسنپ لایت، به زومیت گفت از اوایل هفته‌ی پیش، دو خط تاکسی در پونک و از اواخر هفته‌ی پیش، در تمام مناطق جردن به این سرویس افزوده شده‌اند و بسته به میزان تقاضا به دیگر مناطق همچون سعادت‌آباد، باغ‌فیض، بلوار فردوس، صادقیه، تهران‌پارس، امیرآباد و عباس‌آباد نیز خطوط تاکسی خطی آنلاین افزوده خواهد شد.

اسنپ لایت

هم‌اکنون خطوط مختلفی در سطح شهر تهران به این سرویس جدید افزوده شده‌اند که با مراجعه به سایت اسنپ لایت یا گزینه‌ی موجود در اپلیکیشن اسنپ می‌توانید مسیرها را مشاهده و مبدأ و مقصد خود را مشخص کنید. سپس برای مسیر خود بلیت تهیه کنید و در زمان مراجعه به تاکسی، در صف نمانید یا معطل نشوید. شما می‌توانید در خط‌های مشخص‌شده‌ی اسنپ لایت سوار تاکسی شوید و به مناطق مختلف شهر سفر کنید.

تفاوت این سرویس با تاکسی‌های خطی سنتی، مسیرهای طولانی‌تر و محلی‌تر هستند. رستگار گفت هدف بلندمدت اسنپ لایت این است که بتوان از هر مکانی در تهران با چند دقیقه پیاده‌روی به یکی از خط‌ها رسید. این سرویس هم‌اکنون از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب فعال و آماده‌ی خدمت‌رسانی است.

نظر شما درباره‌ی این سرویس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات